درگفتگوبا دفاع پرس مطرح شد:

خاطرات خانواده شهدای قرآنی ثبت شد

معاون سینمایی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از ضبط تصویری خاطرات شهدای قرآنی لرستان از زبان والدین و خواهران و برادران این شهدای قرآنی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ - 21December 2016

خاطرات خانواده شهدای قرآنی ثبت شدمعاون سینمایی و هنری بنیاد حفظ آثار لرستان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد گفت: این ضبط تصویری در راستای برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان لرستان که قرار است دی‌ماه امسال هم‌زمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) در شهر خرم آباد برگزار شود، انجام گرفته است.

یوسفیان با اشاره به شناسایی ۴۰ شهید منتخب قرآنی استان لرستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اضافه کرد: خانواده این شهدای قرآنی در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، دورود، خرم‌آباد، الشتر و دلفان و کوهدشت مستقر هستند که گروه مستندسازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در منازل این شهدا حضور یافته و نسبت به ثبت خاطرات خانواده‌های شهدای قرآنی در رابطه با اخلاق و منش این شهدا اقدام کرده است.

یادآور می‎شود، یادواره ۴۰ شهید قرآنی استان لرستان تحت عنوان «آیه‌های استقامت» با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان لرستان در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان برگزار می‎‏شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار