ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران افزایش می‌‌یابد

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اکنون هشت خدمت به جامعه ایثارگران به صورت الکترونیکی ارائه می‌‌شود و پیش‌‌بینی شده تا پایان سال جاری ارائه الکترونیکی خدمات به 10 خدمت افزایش یابد.
کد خبر: ۲۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ - 25December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علیرضا امینی» مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران روز (یکشنبه) با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌‌کند تا بتواند همه‌ خدماتی که به جامعه ایثارگران ارائه می‌دهد را الکترونیکی کند، افزود: الکترونیکی کردن ارائه‌ خدمات به خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر، از جمله خدماتی مانند سهمیه کنکور، تاییدیه نسخه‌های دارویی، الکترونیکی شدن بیمه تکمیلی، خدمات بیمه ای ایثارگران و صدور کارت ایثارگری، موجب افزایش رضایتمندی و صرفه‌‌جویی در زمان و هزینه‌ جامعه ایثارگری می‌‌شود به همین دلیل اجرای این طرح در دستور کار بنیاد شهید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارائه‌ خدمات به جامعه ایثارگران باید در شان آنها باشد، اظهارداشت: پیش‌ بینی شده حداکثر 27خدمت به صورت الکترونیکی به جامعه ایثارگران ارائه شود و آمادگی داریم تا الکترونیکی کردن خدمات دیگر مورد نیاز ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهیم تا خدمات ‌دهی به آنها راحت ‌تر انجام شود.

امینی با بیان اینکه الکترونیکی کردن ارائه‌ خدمات به جامعه ایثارگران در راستای توسعه‌ دولت الکترونیک است، اضافه کرد: برنامه‌ ریزی شده، ارائه خدمات الکترونیکی به خانواده‌ های شاهد و ایثارگر در سال آینده به 20 مورد افزایش یابد و تا پایان سال 97 نیز تمام خدماتی که از سوی معاونت ‌های بنیادشهید اعلام می شود به صورت بر خط ارائه شود.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیادشهید ادامه داد: هر چقدر الکترونیکی کردن و بر خط کردن خدمات قوی‌ تر ارائه شود، در زمینه چابک ‌سازی و ارائه خدمات مناسب موفق‌ تر عمل خواهد شد و به اجرا کردن اهداف سازمانی نزدیک ‌تر می شویم.

وی تصریح کرد: امنیت شبکه‌ های اطلاعاتی بنیاد شهید در حد مطلوبی است و این امنیت چیزی نیست که بگوییم تمام شده است، ارتقای امنیت ادامه دارد و تلاش می شود در همه لایه ‌های سخت‌ افزاری، نرم ‌افزاری و اداری این موضوع محقق شود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار