جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دامغان خبر داد؛

فعالیت ۲۲ قشر بسیجی در شهرستان دامغان

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان با بیان اینکه ۲۲ قشر بسیجی در شهرستان دامغان فعال است، گفت: مدارس باید به‌دور از هجمه غرب و با ارزش‌های انقلاب اسلامی اداره شوند.
کد خبر: ۲۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ - 26December 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، گردهمایی فرماندهان واحدهای مدارس و کمیته پشتیبانی شهرستان دامغان در کانون امام خمینی(ره) با همکاری حوزه‌های شهید فهمیده و حضرت مریم برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان در این گردهمایی، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ قشر بسیجی در شهرستان دامغان فعال است که بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان از مهم‌ترین اقشار در این بخش هستند.

محسن مدرسی ضمن تقدیر از زحمات دانش‌آموزان و فرهنگیان در امورات بسیج، در مورد مقام شهید مرتضی مطهری و لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان مطالبی را بیان کرد.

وی اصل اساسی آموزش را پایبند بودن به اصول دین، انقلاب اسلامی و خانواده و دوری از تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگ غرب بین معلمان و دانش‌آموزان عنوان کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: اگر مدارس ما به‌دوراز هجمه غرب و سالم و با ارزش‌های انقلاب اسلامی اداره شوند، میزان غرب‌زدگی و بیشتر مشکلات جامعه برطرف می‌شود و کاهش می‌یابد.

مهدی خواجه‌زاده فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی دامغان نیز در این گردهمایی بیان کرد: این برنامه به‌منظور توجیه و تشریح برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان هر ساله به‌صورت متمرکز شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار