برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در ملایر

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر گفت: یادواره شهدای ورزشکار ملایر با حضور خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ - 26December 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، حسین ترک اظهار داشت: این یادواره در روز 13 دی ماه امسال از ساعت 15 الی 17 در محل سالن شهید آوینی سپاه شهرستان ملایر برگزار می‌ شود.

وی بیان کرد: در این یادواره از خانواده‌ های شهدای ورزشکار در ملایر تجلیل می ‌شود و بعد از یادواره نیز از خانواده ‌های برخی از شهدای ورزشکار دیدار به عمل می ‌آید.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر افزود: در این مراسم برنامه‌ هایی از قبیل سخنرانی و خیر مقدم مسئولان اداره کل ورزش، اجرای سرود و مدیحه سرایی و خاطره‌ گویی با حضور خانواده‌ های معزز شهدا، مسئولان، فرماندار و مردم گرانقدر برگزار می ‌شود.

ترک زبان با اشاره به اینکه از 1100 شهید ملایر تعداد 37 شهید ورزشکار داریم، افزود: شهید محمدرضا یوسفی، حاج حسن تاجوک، مصطفی طالبی، مرتضی روحیان که تعدادی از سالن‌های ورزشی این شهرستان نیز به نام این شهید گرانقدر است از شهدای ورزشکار ملایر است که شهید ابراهیم‌خوانی نیز از شهدای مدافع حرم است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر در پایان گفت: یادواره شهدای ورزشکار با همکاری سپاه، بنیاد شهید و به همت اداره ورزش و جوانان ملایر برگزار می‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها