مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی:

اشتباه تاکتیکی فتنه‌گران منجر به خلق حماسه 9 دی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی با بیان اینکه اشتباه تاکتیکی فتنه‌گران منجر به خلق حماسه 9 دی شد، گفت: کسانی که فتنه را در سال 88 رقم زده و رهبری کردند به غیرت عاشورایی مردم ایران توجه نکردند.
کد خبر: ۲۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 26December 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحين ضمن تبریک سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت، اظهار داشت: فتنه‌گران و آتش‌افروزان فتنه 88 در دام یک اشتباه تاکتیکی گرفتار شدند که تمام رشته‌های آن‌ها را پنبه کرد.

وی گفت: در حالی‌که بازار اردوکشی‌های خیابانی و آشوب آفرینی گرم بود فتنه گران داخلی حامیان خارج نشین آنان بر طبل براندازی می‌کوبیدند دچار اشتباهی تاکتیکی شدند و آن این بود که به مقدسات ملت عاشورایی تعرض کردند و نبض عقیدتی مردم را تحریک کردند.

شاد افزود: کسانی که فتنه را در سال 88 رقم زدند و رهبری کردند شاید به غیرت عاشورایی مردم ایران توجه نداشته و از آن مغفول مانده بودند که فتنه را آغاز کرده و ادامه دادند، ولی در ادامه دیدیم که کنترل اوضاع مدیریت صحنه از دست فتنه‌گران و سران آن خارج شد و با اشتباه بزرگ خود نبض عقیدتی وعاشوریی ملت انقلابی تحریک شد و منجر به بیداری عمومی و خلق حماسه 9 دی شد.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: شاید بتوان گفت که اگر فتنه گران متعرض مقدسات عاشورایی و دینی مردم نشده بودند و هتک حرمت به ساحت مقدس اهل‌بیت علیهم‌السلام نکرده بودند این بیداری حاصل نمی‌شد حماسه 9 دی خلق نمی‌گردید و باید گفت جمله عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد اینجا مصداق پیدا کرد بصیرت عمومی به وجود آمد بساط فتنه برچیده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی در پایان گفت: یکی از عواملی که زمینه‌ساز خلق حماسه 9 دی شد ضعف فتنه گران در مدیریت صحنه در تداوم اردوکشی‌ها بود، به خاطر اینکه آتش را یک کودک هم می‌تواند برافروزد ولی موقع آتش زبانه کشید ديگر خاموش کردن آتش بسیار دشوار می‌شود و آتش فتنه دامن فتنه‌گر و آتش‌افروز را می‌گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار