با حضور معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تقدیر از برگزیدگان مسابقات کاراته یادبود «شهید همایی فصیح»

نفرات برگزیده مسابقات سراسری کاراته کارکنان نیروی انتظامی سراسر کشور یادبود شهید همایی فصیح، عصر امروز با حضور معاون تربیت و آموزش ناجا در قم تقدیر شدند.
کد خبر: ۲۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ - 26December 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مسابقات سراسری کاراته کارکنان نیروی انتظامی استان های سراسر کشور عصر امروز در حالی برگزار شد که 30 تیم از استان های کشور از ساعات اولیه صبح در سالن ورزشی شهدای دفاع مقدس-نخلستان- به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه که بعد از ظهر امروز برگزار شد، ابتدا مراد حسین جعفریان مسئول برگزاری گزارشی از روند کلی مسابقات کاراته ارائه داد، سپس سردار یاوری معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی طی سخنان کوتاهی ضمن تاکید بر استمرار مسابقات، از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در مسابقات سراسری کاراته تقدیر کرد.

مسابقات سراسری کاراته ناجا به میزبانی قم و به یاد شهید همایی فصیح برگزار شد و هر یک از تیم های شرکت کننده نیز نام شهید شاخصی از استان خویش را برای تیم خود انتخاب کرده بودند.

در مراسم اهداء هدایا به تیم ها و نفرات برگزیده، ابوالحسن گلمکانی مدیرکل تربیت بدنی ناجا، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، موحد معاون عملیات سپاه استان قم و مرادی فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) حضور داشتند و از خانواده شهید همایی فصیح و همچنین فرزند شهید، محمد همایی فصیح، قهرمان کاراته جهان در بلغارستان نیز تقدیر شد.

شهید علیرضا همایی فصیح از فرماندهان نیروی انتظامی استان قم بود که اواخر خرداد سال 90 در شهر دلگان استان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار و محاربین به شهادت رسید.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار