دیدار مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری با خانواده شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان اردل دیدار کرد.
کد خبر: ۲۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ - 27December 2016
عشق به شهدا، عشق به تمام خوبی هاست.به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان اردل با فرماندار، رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار کرد.
 
فریبرز نجفی با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرماندار و رئیس بنیاد شهرستان اردل در این روز با حضور در منازل 22 خانواده شاهد و ایثارگر در سطح شهرستان با این خانواده‌ها دیدار کرد.
 
وی طی این دیدارها با اشاره به رشارت ها، جان فشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، از شهدا و ایثارگران بعنوان اسطوره صبر، مقاومت، شجاعت، شهامت، شرافت و دلاوری یاد کرد و تصریح کرد: عشق به شهدا، عشق به تمام خوبی هاست.

نجفی هدف از دیدار با مسئولان شهرستان از جمله  فرماندار را تعامل و همکاری در خصوص اشتغال ایثارگران و ساماندهی قبور مطهر شهدا عنوان کرد.

وی سپس در محل بنیاد شهرستان با رئیس و پرسنل بنیاد جلسه ای برگزار و مسائل و مشکلات اداری و جامعه هدف را بررسی و دستورات لازم در خصوص حل این مسائل را صادر کرد.

نجفی همچنین در برگزاری جلسه ملاقات عمومی در محل بنیاد شهرستان با تعدادی از ایثارگران ملاقات و مسائل مطروحه را پاسخگو شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار