بیانیه سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت ۹ دی

سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی در آستانه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ - 27December 2016

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت ۹ دی بیانیه ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی ۹ دی یک حادثه ی ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار نخست وزیری و غیره؛ اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است.

همه نقش آفرینان این وقایع با تجمیع تجربه‌ها، اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود در متن یک برنامه برانداز مشترک قرار گرفته و فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند: حکمیّت، جمل و نهروان را رقم زدند.

 حماسه ۹ دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و جانشین بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه ۸۸ به شمار می رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت حماسه سترگ ۹ دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است، اعلام می‌دارد؛ جامعه کارگری و کارفرمایی استان تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی به ویژه اقتصادی و صنعتی کشور مجاهدت می‌نمایند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار