فرمانده سپاه اردبیل:

بیش از 40 هزار متر سالن ورزشی توسط سپاه در اردبیل احداث شد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ حماسه‌ای که مردم در روز نهم دی‌ماه برای خاموش کردن فتنه 88 انجام دادند برای همیشه در تاریخ ثبت‌نام و این روز سالروز تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و ولایت است.
کد خبر: ۲۱۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 27December 2016
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی 9 دی شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در اردبیل اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های بسیج و سپاه پایه‌های مردمی انقلابی و جهادی دارد، چرا که بسیج پر از توانمندی‌ها و ابتکار عمل است و افتتاح سالن‌های ورزشی نیز در راستای بهره‌مندی جوانان از فعالیتهای ورزشی به ویژه جوانان مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه بوده که به طور حتم وجود این سالن‌ها شور و نشاط خاصی در بین جوانان و نوجوانان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به این‌که سه مناسبت بسیار مهم در تاریخ جمهوری اسلامی در پیش داریم که برنامه‌های متنوعی برای گرامی‌داشت این رویدادها برگزار شده است، افزود: فرا رسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی به عنوان هفته بصیرت یک از مهم‌ترین مناسبت‌های پیش رو است که به طور حتم این روز را می‌توانیم این روز را به عنوان تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و ولایت بر شماریم، چرا که مردم انقلابی ایران با در حماسه 9 دی ثابت کردند که فتنه و فتنه‌گر در این نظام موفق نبوده و همیشه پشتیبان ولی فقیه خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ 19 دی‌ماه سالروز شهدای عملیات کربلای 4 و 5 است که از استان اردبیل 200 شهید والامقام در سال 65 در این عملیات‌ها به شهادت رسیدند و به مناسبت این روز نیز مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلا ی 4 و 5 و نیز سالگرد شهدای عملیات والفجر 8 و به دنبال آن بزرگداشت عملیات بدر و خیبر نیز  برگزار می‌شود.

سردار بابازاده بیان کرد:‌ 22 بهمن نیز یکی دیگر از روزهای تاریخی این نظام بوده چرا که مردم ایران با پشتیبانی از امام خمینی(ره) توانستند نظام طاغوت را برچیده و نظامی با معیارهای اسلامی به جای آن بگذارند که به طور حتم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از برنامه‌های مهم و حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: امنیت کنونی کشور را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و نیز جانیبازان و آزادگان هستیم، چرا که چند سال پیش در زمان دفاع چند ساله رزمندگان با نثار خون خود اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به اسارت دشمن دربیاید و هم‌اکنون نیز رزمندگان مدافع حرم با دفاع از اهل بیت(ع) و مبارزه با تروریست‌ها امنیت کشور را رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در رابطه با افتتاح سالن ورزشی 9 دی افزود:‌ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در قالب برنامه‌های 5 ساله بسیج اقدام به احداث سالن‌های ورزشی صالحین و 9 دی در سطح استان اردبیل کرده است که شاهد افتتاح سالن 9 دی به نام شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا در منطقه هستیم و فردا نیز یکی دیگر از سالن‌های 9 دی در اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

سردار بابازاده گفت: در حال حاضر 13 سالن ورزشی 9 دی در سطح استان اردبیل با مساحت بیش از 15 هزار متر مربع به بهر‌ه‌برداری رسیده و در کل بیش از 40 هزار متر مربع مجموعه ورزشی توسط سپاه با اعتبار بیش از 32 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار