مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه:

نهم دی‌ماه روز شلیک تیر خلاص، به سران فتنه بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی گفت: نهم دی‌ماه روز شلیک تیر خلاص به سران فتنه بود.
کد خبر: ۲۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ - 27December 2016

به گزارش دفاع پرس از اراک، حجت‌الاسلام اکبر قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت حماسه یوم‌الله نهم دی‌ماه اظهار داشت: بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی‌شدند، آتش فتنه به این زودی‌ها خاموش نمی‌شد و پیامد منفی بیشتری را برای کشورمان به‌دنبال داشت.

وی ادامه داد: درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی معظم‌له در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه تصریح کرد: نهم دی‌ماه به‌عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، بعد از فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

قنبری با اشاره به اینکه مردم در روز 9 دی، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند، افزود: روز نهم دی‌ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران‌فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: هر جا در بصیرت ضعف داشتیم و نتوانستیم رفتار دشمن را پیش‌بینی کنیم، به تعبیر مقام معظم رهبری، دچار خطا در محاسبات شدیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه یادآور شد: انسان با بصیرت، مانند یک شطرنج‌باز حرفه‌ای می‌تواند رفتار بعدی دشمن را پیش‌بینی کرده و بر اساس آن، عملکرد خود را تنظیم کند.

قنبری هتک حرمت ماه محرم و روز عاشورا را از زمینه‌های اصلی شکل‌گیری حماسه 9 دی عنوان کرد و با بیان اینکه این عمل باعث جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی مردم ایران شد، گفت: اوج حرکت فتنه گران در روز عاشورا گویای این بود که آنها معتقد به ارزش‌ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین‌(ع) و عاشورا نبودند و به همین دلیل روز عزای حسین‌(ع) را به جشن تبدیل کردند و به صفوف نماز عزاداران و افراد حزب‌اللهی حمله کردند و شعار‌هایی دادند که نشانگر مبارزه اساسی با نظام اسلامی و اصل ولایت بود، که همین مهم مردم را به صحنه کشاند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان داد که ملت در همه صحنه‌ها، آنجا که لازم باشد، حضوری عظیم و همه‌جانبه و با بصیرت خواهد داشت اظهار کرد: اگر ملت غیور ایران با فتنه گران و آشوبگران، مماشات و صبری هفت ماهه را پیشه کردند، دیگر با توجه به توهین به امام مظلوم‌(ع) که مقدس‌ترین گوهر شیعیان است، صبرشان لبریز شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ادامه داد: حضور ده‌ها میلیونی مردم به آن کسی که مسؤولان را به آشوب‌های خیابانی و آتشفشان تهدید کرد، ثابت کرد، آتشفشان خشم ولایت‌مداران بسیار پر گدازه‌تر و سوزاننده‌تر است؛ کافی است رهبرشان، اشاره‌ای کوچک کند، آن وقت رویش و خیزش عظیم عاشوراییان و ریزش ناگهانی آشوبگران را خواهید دید.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار