رئیس سازمان تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح:

همایش تربیت بدنی نیروهای مسلح، زمینه‌ساز رشد استعدادهای نهفته است

رئیس سازمان تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح گفت: بدون تردید این حرکت‌های منسجمی که مبتنی بر همت و عزم جهادی است زمینه ساز پرورش و رشد استعدادهای نهفته در سطح استان اصفهان است.
کد خبر: ۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ - 19June 2014

همایش تربیت بدنی نیروهای مسلح، زمینه‌ساز رشد استعدادهای نهفته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرتیپ دوم پاسدار مهرعلی باران چشمه در پیامی به نخستین همایش هم اندیشی مدیران تربیت بدنی نظامی و انتظامی اصفهان که در بیمارستان صدوقی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نخستین همایش مدیران تربیت بدنی یگانهای نظامی و انتظامی به همراه مدیران و داوران شاغل گام موفق و ارزشمندی در ورزش استان و استمرار موفقیت در عرصههای گوناگون در سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده، است.

وی بیان کرد: این اقدام پیام روشنی از ولایت پذیری و حرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را به جهانیان میرساند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بدون تردید این حرکتهای منسجمی که مبتنی بر همت و عزم جهادی بوده،  در توسعه و گسترش ورزش در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی به عنوان ارمغان سلامتی، نشاط و افتخار آفرینی بوده و زمینه ساز پرورش و رشد استعدادهای نهفته در سطح استان است، همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند ورزش در نیروهای مسلح وسیله تربیت و هدایت است نه میدان رقابتهای ناپسند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در همه عرصههای ورزش این تدبیر معظم له، فصلالخطاب قرار گرفته و صحنه ورزش به میدان دوستی، اخوت، برادری و افتخار آفرینی برای نیروهای مسلح تبدیل شود و سرمایههای ارزشمند نیروی انسانی در حوزه ورزش در سطح استان شهید پرور و ولایت مدار اصفهان میتواند پشتوانه عظیم و قابل تکیهگاهی برای ورزش نیروهای مسلح در همه عرصهها بهویژه رقابتهای بینالمللی نظامیان جهان(سیزم) باشد.

سردار باران چشمه گفت: انشاالله شاهد حضور فعالانه ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران و سایر دست اندر کاران ورزش استان اصفهان در تیم تیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشیم و از خداوند متعال عزت، سرافرازی و توفیق روز افزون خدمت گذاری صادقانه را برای شما همکاران مسئلت میکنم.

نظر شما
پربیننده ها