حجت الاسلام مصلحی:

آمریکایی ها از اربعین حسینی(ع) و اتحاد ایران و عراق واهمه دارند/ فتنه همچنان ادامه دارد

وزیر سابق اطلاعات گفت: نظریه پردازان آمریکایی می گویند که انقلاب اسلامی ایران را این گروهی که به اربعین می روند، نگاه داشته اند؛ حال اگر این افراد با شیعه عراق یکی شوند، باید برای آینده سیاست های آمریکا نگران شد.
کد خبر: ۲۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 28December 2016
آمریکایی ها از اربعین حسینی(ع) و اتحاد ایران و عراق واهمه دارند/ فتنه همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع نمازگزاران مسجد جامع غدیر خم ضرابخانه درباره بزرگداشت روز 9 دی 88 اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی یا امام خمینی(ره) به نوعی در مناسبت های مختلف بزرگداشت ها را مدنظر قرار می دهند، بازی نیست زیرا قرآن هم خط مشی بازگو کردن وقایع گذشته را ایفا می کند در صورتی که امروز برخی ها این یادآوری ها و بزرگداشت ها را بازی سیاسی می دانند.

وی با اشاره به اینکه قرآن بازگو کردن وقایع را با سه هدف تعقل، عبرت گرفتن و به حرکت در آوردن احساسات مردم انجام می دهد، افزود: در فتنه 88 افرادی که دستگیر می شدند از اینکه پشت طراحی اعتراضات خیابانی سرویس های جاسوسی  MI6  ،CIA  و موساد قرار دارد، اظهار بی اطلاعی می کردند.
 
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: سفارت انگلستان در تهران سال 88 حدود 250 نفر کارمند داشت که 53 نفر آنها انگلیسی و مابقی ایرانی بودند؛ این ایرانی ها ماموریت داشتند در ایام فتنه به سراغ نخبگان جامعه بروند و آنها را به نوعی در مسیر خواسته های خود قرار دهند و این هم یک استراتژی دیرینه است زیرا در گذشته نیز انگلستان این رویه را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: بعد از فتنه 88 در سازمان CIA درباره اینکه سرمایه گذاری آنها روی دانشگاهیان کشورمان اشتباه بوده چرا می بایست بر روی حوزه های علمیه سرمایه گذاری می کردند؛ موضوعی که در گذشته شاهد حضور انگلیس در بیت یکی از مراجع بودیم.
 
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه سرویس های جاسوی برای به نتیجه رسیدن اهداف شان در فتنه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، تصریح کرد: یکی از نمونه این تلاش ها را می توان استفاده از زنان فاحشه ذکر کرد؛ آن زمان گزارش هایی نقل می شد که در خیابان آزادی محدوده سازمان حج، تجمع هایی صورت می گیرد و بعد از مدتی مجدد وضعیت به حالت قبل در می آمد؛ به همین خاطر با یک کار اطلاعاتی مشخص شد فاحشه ای که در خارج از کشور سکنی دارد به ایران آمده است.
 
وی بیان داشت: این شخص که از اروپا آمده بود و در کرج سکنی داشت، هر روز به محل یاد شده می آمد و در این رفت و آمدها 500 نفر را دور خود جمع کرده بود و به اینها پول می داد تا در اغتشاشات حضور یابند؛ فردی که به تیمی هم از داخل وصل بود که خیلی ها توان شنیدن آن را ندارند.
 
حجت الاسلام مصلحی سپس به حضور جاسوسان آمریکایی عنوان کرد: گزارشی را آوردند که از طریق یکی از دانشگاه های آمریکا حدود 400 دانشجو با هماهنگی دانشگاه کوفه به راهپیمایی اربعین فرستاده شده بودند تا علت حضور این همه عاشق حسینی را بدانند؛ این نشان می دهد دشمنان تا چه حد بر روی رهبری ما حساس هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمن بر تمام فعالیت های ما حساس است و آنها را رصد می کند، اضافه کرد: نظریه پردازان آمریکایی می گویند که انقلاب اسلامی ایران را این گروهی که به اربعین می روند، نگاه داشته اند؛ حال اگر این افراد با شیعه عراق یکی شوند، باید برای آینده سیاست های آمریکا نگران شد.
 
وزیر سابق اطلاعات در ادامه عنوان کرد: در فتنه 88 دشمن در فضای مجازی کار سنگینی انجام می داد به همین خاطر از چند نفر از بچه حزب اللهی ها خواستم در فضای مجازی فعالیت بسیاری انجام دهند؛ بعدها اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی عنوان می کند که میلیون ها دلار هزینه کردیم تا از طریق اینترنت به نتایج مورد نظرمان دست یابیم اما ایرانی ها این محیط را از ما گرفتند.
 
وی سپس تصریح کرد: اسفند 88 که انقلاب مصر شکل گرفت سفری به مصر داشتم و در آن سفر در دیدار با رئیس دانشگاه الازهر از او پرسیدم چرا شما و دانشجویانتان در انقلاب مصر حضور نیافتید که در پاسخ عنوان کرد شما زمانی که اغتشاشات کشورتان در جریان بود ما هر وقت رادیو را روشن می کردیم منتظر بودیم خبر سقوط دولت جمهوری اسلامی ایران را بشنویم؛ اما شما یک ولی فقیه دارید که جریان را مدیریت کرد و توانست پوزه آمریکا را به خاک بمالد.
 
حجت الاسلام مصلی در پاسخ به کسانی که عنوان می کنند فتنه تمام شده و مشکلات کشو در گرو تحریم ها است، اظهار داشت: برخی ها می گویند فتنه تمام شده در حالی که فتنه همچنان ادامه دارد؛ از سوی دیگر مشکلات را به وجود تحریم ها ربط می دهند در صورتی که تنها 30 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم ها می شود.
 
وی اضافه کرد: اگر تحریم هستیم و نمی توانیم پولی رد و بدل کنیم، چگونه بر اساس اظهارات وزیر صنعت در یک سال گذشته بیش از 100 هزار دستگاه خودرو وارد شده؟ آیا برای وارد کردن این خودروها ریال پرداخت کردیم؟
 
وزیر سابق اطلاعات همچنین اشاره کرد: یکی از طراحی های دشمن این است که نظام فکری نخبگان و مسئولان ما را تغییر دهد چرا که اگر این نظام فکری تغییر کند می گوید که دنیا کدخدا دارد!

وی با نقل قولی از رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه برای فهمیدن علت پیشرفت های علمی در ایران با وجود تحریم ها باید گروه هایی را به ایران اعزام کند، گفت: بر این اساس چندی قبل در خبرها دیدیم که یک گروه از دانشگاهیای آمریکا با هدف تبادل علمی به ایران آمدند اما وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم اینها به اصطلاح کار کشته های CIA بودند که مقام معظم رهبری هم برای بررسی این موضوع دستوری را صادر کردند.
 
حجت الاسلام مصلحی در خصوص تحولات سوریه نیز بیان داشت: کشورهای بسیاری از شرق و غرب پنج سال تمام هم و غم خود را گذاشتند تا بشار اسد از قدرت کناره گیری کند و در این راه هزینه های زیادی نیز مانند هزینه 20 میلیون دلاری عربستان در اردن که برای آموزش و اعزام نیرو برای داعش، اختصاص یافت.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها