هزینه‌های بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها اعلام شد

ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها مجموع هزینه های انجام شده برای برپایی این دوره نمایشگاه را در جداول مجزا با ریز ارقام اعلام و منتشر کرد.
کد خبر: ۲۱۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ - 28December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، مجموع هزینه های انجام شده برای برپایی نمایشگاه امسال را که نسبت به دو دوره قبل با یک روز افزایش و آماده سازی 15 هزار مترمربع در دو طبقه مصلی دایر شد، سه میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد.

این گزارش می افزاید: همچنین مجموع درآمد حاصل از اجاره غرفه های نمایشگاه نیز 752 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
 
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با رشد 30 درصدی در تقاضا و متراژ غرفه ها در دو طبقه مصلی و با یک روز افزایش، در 8 روز برگزار شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنفرانس خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از انتشار جدول هزینه‌ها بعد از پایان نمایشگاه و با هدف شفاف سازی و ایجاد مطالبه عمومی برای پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه های دولتی در امور مختلف، خبر داده بود.

براساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدول مقایسه ای هزینه های نمایشگاه مطبوعات در دوره گذشته به همراه جزئیات و ریز ارقام هزینه شده این دوره نمایشگاه هم اکنون در سایت این معاونت به آدرس http://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از 14 تا 21 آبان ماه 95 با حضور بیش از 640 رسانه در 650 غرفه در مصلای امام خمینی (ره) برپا شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها