معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی :

ایران به برکت خون شهدا جزیره‌ای امن در میان ناامنی‌های منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: برکت خون شهدا باعث شده کشور ما همانند یک جزیره امن در بین ناامنی‌های منطقه باشد و ما تا آخرین قطره خون خود می‌ایستیم.
کد خبر: ۲۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 20June 2014

ایران به برکت خون شهدا جزیره‌ای امن در میان ناامنی‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «محمود تشکری» معاون هماهنگ کننده ناجا در همایش مسئولان ایثارگری نیروی انتظامی اظهار کردذ: نگاه به آینده و حرکت به سمت  تعالی و رسیدن به آرمانها یکی از وظایف اصلی ما است.
 
وی با اشاره به اینکه تأمین سلامت روحی و توان مالی برای  ایثارگران و خانواده آنان از جمله وظایف ما بشمار میرود، تصریح کرد: همانگونه که هیچ مانعی نتوانست باعث جلوگیری از رشادت ایثارگران و شهدا در دوران دفاع مقدس شود اکنون نمیتواند مانع روحیه شهادتپذیری و ایثارگری ما شود.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث و تحولات اخیر منطقه گفت: برکت خون شهدا باعث شده کشور ما همانند یک جزیره امن در بین ناامنیهای منطقه باشد و ما تا آخرین قطره خون خود ایستاده و میایستیم و روز به روز بر مشکلات غلبه میکنیم و اینگونه است که یک الگوی مناسب برای کشورهای جهان شدهایم.
 
وی بیان اینکه در کشور ما خوشبختانه به برکت وجود ولایت فقیه، امنیت برقرار است، اضافه کرد: ما میبینیم کشورهایی که دچار مشکلات داخلی و نفوذ عوامل خارجی در آنهاست، اگر دارای یک رهبری ولایی بودند دچار چنین مشکلاتی نمیشدند.
 
تشکری خطاب به مسئولان و مدیران امور ایثارگر خاطرنشان کرد: یک فرصت طلایی در اختیار شما خدمتگزاران در عرصه ایثارگری است که بتوانید هر چه بهتر خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه دهید.
 
وی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات به ایثارگران و خانوادههای آنها باید کاملا بدون منت باشد، اظهار داشت: فرماندهان استانها باید شخصا در امر رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران فعال باشند و طوری باشد که همه خانواده شهدا و ایثارگران فرمانده استان را از نزدیک بشناسند.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی رمز پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود، تصریح کرد: باید در بحث ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مدیریت جهادی داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها