فرمانده سپاه استان قم خبر داد

فعالیت بیش از ۵۴۰۰ حلقه صالحین در استان قم

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: بیش از 5400 حلقه تربیتی صالحین بسیج در استان قم فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ - 21June 2014

فعالیت بیش از ۵۴۰۰ حلقه صالحین در استان قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار «مهدی مهدوی نژاد» فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در همایش هیئت عاشقان ولایت بسیجیان ابراز داشت: حدود 64 هزار نیروی بسیجی در سال گذشته در استان قم دورههای عادی، فعال و کادر را گذراندهاند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: 5400 حلقه صالحین در سال 92 تشکیل شده که اداره و کیفی سازی این حلقهها در سال 93 در راس اهداف و اولویتهای برنامههای بسیج استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه قم اولین استانی است که در آن 22 حوزه از 37 حوزه بسیج، سرمربی حلقههای صالحین مخصوص به خود دارد، خاطرنشان ساخت: سرمربیان کارآزموده حوزهها از روحانیون توانمند هستند و جلسات مربیان با سرمربی و سرمربیان با استاد حلقههای صالحین به منظور کیفیت بخشی به این حلقهها به طور مرتب برگزار و پیگیری میشود.

سردار مهدوی نژاد در تشریح ماموریتهای مهم بسیج در سال 93 خاطرنشان ساخت: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر با محوریت دجّال واره در حلقههای تربیتی صالحین و تسرّی آن به کل جامعه، ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی و تقویت گروههای جهادی و ترویج سبک زندگی اسلامی در خانوادهها و جامعه با استفاده از رهنمودهای ولایت 3 ماموریت اصلی مجموعه بسیج را در استان قم تشکیل میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار