رئیس سازمان بسیج کارمندان خبر داد؛

انتخاب شهید «مهدی موسوی» به عنوان شهید شاخص کارمندی مدافع حرم

رئیس سازمان بسیج کارمندان از انتخاب شهید «مهدی موسوی» به عنوان شهید شاخص کارمند مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 03January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد امیرخانی در حاشیه کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان که در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج ادارات مثل سایر اقشار بسیج بعد از مطرح شدن مسئله اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل یک کارگروه با دعوت از اساتید و صاحبنظران برای بررسی نحوه ایفای نقش بسیج ادارات در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری تشکیل داد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان ادامه داد: خرید و مصرف کالاهای تولید داخل توسط دستگاه های دولتی، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اصراف و تجمل گرایی در ادارات و همچنین شناسایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات بلااستفاده دستگاه های دولتی از جمله دستورکارهای سال جاری است که در همایش فوق تبیین می شود.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه و تدبیری است که مقام معظم رهبری به همراه سیاست های لازم آن را ابلاغ کردند و هر مسئول و یا غیرمسئولی وظیفه پیگیری اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را دارند. البته وظیفه مسئولان سنگین تر و حساس تر است.

امیرخانی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۴ درصد کارمندان مجموعه دستگاه های سه قوه و نهادهای عمومی غیردولتی مثل شهرداری ها افتخار عضویت بسیج را دارند. همچنین ۲۱ هزار شهید والامقام از دوران انقلاب تاکنون در جامعه کارمندی شناسایی شدند که پنجمین سال متوالی کنگره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمندی برگزار و امسال نیز به مرکزیت استان خوزستان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد دقیق شهدای مدافع حرم در کشور احصا نشده خبر داد: در سال آینده در کنار شهید شاخص کارمند اقدام به تعیین یک شهید خاص کارمند مدافع حرم هم می کنیم. در خوزستان این شهید در واقع شهید مهدی موسوی است که انشاالله سال آینده این استان کنگره شهید کارمند مدافع حرم را با محوریت این شهید برگزار می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها