انهدام اتاق عملیات تروریست‌ها در ادلب 40 کشته برجای گذاشت+ فیلم

مرکز تجمع عناصر تروریستی جبهه‌النصره در نزدیکی شهرک «سرمدا» در ادلب هدف حمله تعدادی هواپیمای ناشناس قرار گرفت؛ که در پی این حمله 40 تن از عناصر تکفیری-تروریستی به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۲۲۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ - 04January 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، تعدادی هواپیمای ناشناس مرکز اصلی گروه تروریستی جبهه‌النصره را در نزدیکی شهرک «سرمدا» در حومه ادلب بمباران کردند.

گفته می‌شود،‌ اعضای گروه تروریستی جبهه‌النصره در حال برگزاری یک نشست بودند که محل تجمع آنها هدف بمباران جنگنده‌هایی ناشناس قرار گرفت.

همچنین این بمباران‌ها مناطقی را در داخل شهرک سرمدا از جمله یک ایست بازرسی جبهه‌النصره را هدف قرار داد.

مركز رصد مقاومت ‌اسلامى نُجَباء اعلام کرد که حدود 30‌تن از عناصر تروریستی تکفیری جبهه‌النصره در این بمباران کشته شدند.  برخی از منابع خبری نیز شمار کشته‌شدگان را 40 نفر اعلام می‌کنند.
 
از سوی دیگر هم هفت تن از عناصر النصره‌ای در حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به روستاهای «المحطه» و  «جوالک» در شمال استان حمص به هلاکت رسیدند.

گفتنی است،‌ گروه تکفیری جبهه النصره که شاخه سوری القاعده بود، چند ماه پیش نام خودش را به جبهه فتح‌الشام تغییر داد و ادعا کرد که دیگر ارتباطی با القاعده ندارد.

از پنج شنبه هفته گذشته آتش‌بس بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح تروریستی در سراسر این کشور آغاز شد، البته مناطق تحت سیطره داعش و گروه فتح الشام از این آتش‌بس مستثنی است.

 
 

 
انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار