پخش قسمت اول «سرداران روستا» از شبکه افق

نخستین قسمت مجموعه مستند «سرداران روستا»، روایت عشق و دلدادگی اکبر بابایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به اسلام و انقلاب، چهارشنبه 15 دی از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 04January 2017
پخش قسمت اول «سرداران روستا» از شبکه افقبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجموعه مستند «سرداران روستا» درباره رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از روستاها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گام نهادند و برای دفاع از میهن اسلامی، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

همان مردمانی که بیشتر جزو قشر مستضعف جامعه بودند و صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی، آنها همانطور که با تلاش فراوان توانسته بودند رژیم شاه را سرنگون کنند، بعد از پیروزی نهضت هم وقتی چشم طمع دشمنان به میهنشان را دیدند، به پا خاستند و اسلحه در دست گرفتند تا چشم فتنه را کور کنند.

اکبر بابایی در یکی از روستاهای زنجان به دنیا آمده، او از کودکی هایش تعریف می‌کند، روزگاری که تحصیل در مدرسه کاری سخت و دشوار بود و نوجوانان معمولا بعد از چند کلاس، به چوپانی و کشاورزی روی می‌آوردند.

اکبر با همه سختی‌ها و دشواری‌ها بزرگ شد تا اینکه در سن جوانی شاهد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود، او به خاطر احساس وظیفه‌ای که می‌کرد به جبهه رفت تا از کیان اسلام و کشور دفاع کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس حالا از خاطرات جنگ تعریف می کند، روزها و لحظه‌هایی که هیچ وقت فراموششان نمی‌کند.

حسین همایونفر تهیه کننده و پناه بر خدا رضایی کارگردان این مجموعه مستند هستند که نخستین قسمت آن چهارشنبه 15 دی ساعت 22:00 و بازپخش آن پنجشنبه ساعت 8 به روی آنتن شبکه افق می‌رود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها