جانشین سازمان بسیج طلاب کشور در جمع طلاب بسیجی دشتستان:

27 شهید روحانی مدافع حرم داریم

جانشین سازمان بسیج طلاب کشور در جمع طلاب بسیجی دشتستان از وجود 27 شهید روحانی مدافع حرم در کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 07January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه ۱۴ معصوم برازجان، گفت: ۱۰۰ شهید روحانی مدافع حرم در جهان اسلام است که جمهوری اسلامی با ۲۷ شهید بیشترین شهید روحانی مدافع حرم را دارد.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه یک طلبه موفق باید بصیر باشد، خاطر نشان کرد: در اوایل انقلاب یکی از علما در حمایت از ولایت فقیه کتاب نوشته ولی بعد گرفتار افراد منافق شد و علیه ولایت فقیه ۱۰۰۰ صفحه کتاب نوشت.

حجت الاسلام دارابکلایی با اشاره به اینکه امروز دشمن در همه ابعاد و ابزار برای مبارزه با اندیشه انقلاب اسلامی آمده است، افزود: در قدرت نرم عده‌ای در دوران سازندگی در غرب آموزش روشنفکری دیدند که در دوره دوم خرداد اعلام موجودیت کردند و رسماً در برخی برنامه‌های خود به امام و اسلام توهین می‌کردند.

هادی سیاسی ویژه کشوری با بیان اینکه دشمنان پشت مرزها خیمه زدند، اظهار کرد: فتنه ۸۸ این‌قدر عمیق است که نیاز دارد در سال‌های بعد از آن روشنگری و تبیین شود و مردم بدانند ریشه آن تنها در چند روز انتخابات نبوده است و اکنون هم در منطقه جنگ نیابتی به راه انداختند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: هزینه‌هایی که غرب برای به راه انداختن جنگ علیه سوریه، عراق و کشورهای غرب آسیا داده به دلیل اهمیت این کشورها نیست، بلکه برای خاموش کردن قدرت انقلاب اسلامی در غرب آسیا است.

وی افزود: ما نمی‌توانیم نسبت به تحولات منطقه بی تفاوت باشیم، الحمدلله توان انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده است و در چنین شرایطی در حوزه های علمیه طلبه‌ای را نیاز داریم که به زبان‌های دنیا مسلط باشد.

حجت الاسلام دارابکلایی با اشاره بدعهدی آمریکا در قضیه برجام گفت: یک سال از برجام گذشت، کدام یک از تعهدات طرف مقابل اجرا شد؟ آن روز که رهبری نسبت به بدعهدی آمریکا تذکر می دادند مسؤولان گوش نمی‌کردند و الان رییس جمهور بعد از یک سال عنوان می کند که آمریکا پیمان‌شکن است، این حرف را باید سال پیش عنوان می کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها