مسابقات قرآن یادواره شهدای مدافع حرم استان البرز برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات قرآن محلات استان البرز یادواره شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام والمسلمین علی تمام‌زاده و 72 شهید مدافع حرم استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ - 07January 2017
به گزارش دفاع پرس از استان البرز، اولین دوره مسابقات قرآن محلات استان البرز، یادواره شهید عرصه فرهنگ و مدافع حرم حجت‌الاسلام والمسلمین علی تمام‌زاده و 72 شهید مدافع حرم استان البرز برگزار می‌شود.
 
بر همین اساس این مسابقات که ویژه دختران و پسران زیر 16 سال است در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، اذان و مکبری برگزار می‌شود.
 
همچنین زمان ثبت نام برای حضور در این مسابقات، روزهای 25 دی‌ تا پنجم بهمن‌ماه در نظر گرفته شده است. زمان برگزاری مسابقات نیز روزهای نهم تا چهاردهم بهمن‌ماه خواهد بود.
ثبت نام برای حضور در این مسابقات نیز از دو طریق حضوری و غیر حضوری است، علاقه‌مندان برای ثبت نام حضوری می‌توانند با مراجعه به تمامی فرهنگ‌سراها، کانون‌های مساجد، مدارس آموزش و پرورش،‌ پایگاه‌های بسیج و موسسات قرآنی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
همچنین در روش غیر حضوری نیز علاقه‌مندان از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج به نشانی www.farhangikaraj.ir که به زودی راه‌اندازی می‌شود، نسبت به ثبت نام جهت حضور در این مسابقات اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار