آثار و خاطرات سردار شهید اسکندری جمع آوری می‌شود

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: این نهاد برای جمع آوری آثار و خاطرات سردار شهید عبدالله اسکندری فراخوان داده است.
کد خبر: ۲۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 21June 2014

آثار و خاطرات سردار شهید اسکندری جمع آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: این نهاد برای جمع آوری آثار و خاطرات سردار شهید «عبدالله اسکندری» فراخوان داده است.

علیرضا عسکری بیان کرد: معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید استان فارس در راستای وظائف و رسالت ذاتی خود در حفظ و نگهداری آثار ارزشمند شهدا و انتقال آن به نسل آینده اقدام به جمع آوری آثار مکتوب و غیر مکتوب و خاطرات سردار شهید عبدالله اسکندری که مظلومانه در دفاع از حریم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نایل شد، کرده است.

وی افزود: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که هرگونه آثار و اسناد فرهنگی اعم از خاطرات، عکس، فیلم و صوت را در اختیار دارند تقاضا میشود، این آثار را به بنیاد شهید محل سکونت و یا به اداره تحقیقات و جمع آوری آثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه دهند.

عسکری با بیان اینکه همرزمان و کسانی که شهید اسکندری را از نزدیک میشناسند، بخوبی روحیه شهادت طلبی وی را تایید میکنند، اضافه کرد: بنیاد شهید استان فارس از افرادی که هرگونه اثر متعلق به شهید اسکندری را در اختیار دارند یاری میطلبد.

وی ادامه داد: شهید اسکندری سردار رشید اسلام و از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمر خود را یا در جبهههای نبرد علیه دشمن یا در خدمتگزاری به خانوادههای شهدا، جانبازان و ایثارگران سپری کرد.

مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس سردارشهید عبدالله اسکندری در خرداد جاری در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار