نوباوه در بزرگداشت شهدای رسانه قزوین:

امنیت مردم پایه از مؤلفه‌های قدرت ایران در دنیا است

کارشناس رسانه و مسؤول روزنامه عصر ایرانیان گفت: امنیت موجود در کشور که به واسطه امنیت مردم پایه ایجاد شده در دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۲۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 08January 2017
امنیت مردم پایه از مؤلفه‌های قدرت ایران در دنیا استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، بیژن نوباوه در مراسم دوازدهمین یادواره شهدای رسانه استان قزوین و گرامیداشت روز بسیج رسانه با عنوان «قاصدان سرخ» که همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم شلمچه با حضور مسؤولان کشوری و استانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌ها، اظهار داشت: با یک بررسی کوچک ذهنی در می‌یابیم که در هیچ جایی از دنیا یک کشور وجود ندارد که بتواند با یک ابرقدرت جنگ کرده و در برابر آن مقاومت کند.

وی با اشاره به اینکه ایالت متحده آمریکا یک شیطان بزرگ بوده، عنوان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس حضرت امام خمینی (ره) بدون داشتن امکانات و تجهیزات با اقتدار به تمام دشمنان اعلام کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند که این موضوع مانند عقده‌ای در گلوی آمریکا باقی مانده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: به افرادی شرور گفته می‌شود که توان مقابله با آن‌ها را نداشته باشیم در حالی که نظام جمهوری اسلامی توانایی و قدرت مقابله با افراد و حکومت‌های شرور را دارد.

نوباوه با اشاره به وضعیت آمریکا و با بیان اینکه آمریکا به تنهایی دارای ۴۰ درصد از سرمایه‌های در گردش دنیا بوده و ۶۱۸ میلیارد دلار بودجه داشته است، ادامه داد: امریکا با داشتن بزرگ‌ترین ارتش و بیشترین نفوذ در سازمان‌های بین‌المللی در برابر کشور ایران دچار ضعف، ناتوانی و ترس است اما تمام مردم کشورهای دنیا از آمریکا می‌ترسند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امریکایی‌ها بهترین شرایط را دارند اما آن‌ها با کشور ایران دارای سهم برابر در حل معادلات بین‌المللی نیستند؛ ایران اسلامی با وجود نبود پول، سلاح و نفوذ در سازمان‌ها هزار برابر از آمریکا جلوتر است.

مدیر مسؤول روزنامه عصر ایرانیان به نقل سخنان جان‌کری مبنی بر ایجاد داعش برای ایستادگی در برابر ایران و عدم موفقیت در این زمینه بیان کرد: جان‌کری اذعان کرده نتوانسته در این زمینه موفق شود و سوریه و عراق و ایران در اقتدار قرار دارند و حالا نمی‌داند که چگونه باید جلوی عملکرد داعش را بگیرد.

نوباوه مطرح کرد: جان‌کری در صحبت‌های خود اعلام کرد که در موضوع برجام، سرمدعیان برجام را کلاه گذاشته‌ایم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با وجود بیش از هزار میلیارد خسارت جنگی و تحمیل تحریم‌های فلج‌کننده برای کشور ایران، مردم با وجود همه این شرایط در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

رزمنده دوران دفاع مقدس امنیت را مهم‌‍ترین مقوله موفق در جامعه دانست و تصریح کرد: امنیت حرف مهم و نخست در هر کشور است که باید مردم‌مدار و براساس پایه‌های مردمی باشد چرا که تنها امنیت پایدار، امنیت مردم‌مدار است

نوباوه با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروهای داعش همان بعثی‌ها هستند، بیان کرد: ارتش عراق هرگز قدرت مقابله با داعشی‌ها را نداشته بلکه این مردم عراق بوده‌اند که جلوتر از ارتش حرکت کردند چرا که مردم خود امنیت را برقرار می‌کنند.

وی تصریح کرد: الگوی حزب‌الله و جنگ فلسطین انقلاب اسلامی بوده و امنیت موجود در کشور که به واسطه امنیت مردم پایه ایجاد شده در دنیا بی‌نظیر است که از مولفه های قدرت ایران در دنیاست و در جنگ با داعش با وجود ۵ هزار نیروی آمریکایی و اسرائیل در حلب اما مسلمانان پیروز شدند چرا که سردار قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی و مغز نظامی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به فکر روزی هستند که مملکت رهبر نداشته باشد، مطرح کرد: جناح چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب باید به فکر پیشرفت و توسعه کشور باشند چرا که نظام جمهوری اسلامی به قدری قدرت داشته که مردم برای توسعه و پیشرفت آن از همه چیز مایه می‌گذارند و قدرت نظام به مردم است.

نوباوه با بیان اینکه وزیری می‌گوید ۷ هزار میلیارد ثروت دارد، یادآور شد: این ثروت را از کجا به‌دست آورده مگر حقوق یک وزیر چقدر است بنابراین در جامعه اصلاح‌طلب و اصولگرا و چپ و راست نداریم.

وی با بیان اینکه باید با افرادی که تخلف کردند برخورد جدی شود، گفت: ملت ما یک ملت موفق در سایه یک استراتژی موفق که این استراتژی موفق در ایدئولوژی انقلابی و اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار