سردار نوری:

پیروزی جبهه مقاومت در حلب، پیروزی انقلاب اسلامی بر استکبار بود

فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان گفت: پیروزی جبهه مقاومت در حلب پیروزی انقلاب اسلامی بر جبهه استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۲۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ - 08January 2017

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار روح‎الله نوری ظهر امروز در همایش پیشکسوتان، رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس که در پادگان 57 سپاه حضرت اباالفضل لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز که در این مکان مقدس قرار گرفته‎ایم، به یاد دوران 8 سال دفاع مقدس و شجاعت‎ها و رشادت‎های رزمندگان لشکر 57 ابوالفضل لرستان افتاده‎ایم که در عملیات‎های مختلف از جمله کربلای 4 و 5 نقش‎آفرینی کردند.

وی عنوان کرد: خرسندیم که امروز افرادی در بین رزمندگان دست به قلم شده‎اند و خاطرات و رشادت‎های رزمندگان اسلام در دوران طلایی 8 ساله دوران دفاع مقدس را می‎نگارند.

فرمانده لشکر41 سپاه ثارالله کرمان افزود: صلابت پاسداران و بسیجیان و لطف خداوند متعال موجب شد که رزمندگان در عملیات کربلای 5 پیروز شده و پوزه دشمن را به خاک بمالند.

سردار نوری یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، برقی همه دل‎ها، چشم‎ها و قلب‎ها را به سوی خود جذب کرد و ملت ایران به آن نقطه اصلی انفجار رسید.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با تقدیم عزیزترین و ناب‎ترین و انقلابی‎ترین فرزندان خود به انقلاب، حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را واژگون کرد.

فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: ملت ایران تمام تفکرات مارکسیسم، لیبرالیسم، سکولاریسم، سرمایه‎گذاری و ... را زیر پای خود را درنوردید، البته برای این منظور هزینه هم داد، اما هیچ کدام از هزینه‎ها نتوانست که در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.

سردار نوری اظهار کرد: 37 است که انواع تهدیدها، توهین‎ها، محاصره‎ها و تحریم‎ها علیه ملت ایران اعمال شده است، اما نتوانسته خدشه‎ای به اراده این ملت وارد کند.

وی ادامه داد: در شرایطی امروزه ایران اسلامی در بین کشورهای دنیا در اوج صلابت، ابهت، عزت و اقتدار قرار دارد که این دستاوردها به برکت خون شهدا، رهبر حکیم انقلاب و  سیره انقلاب اسلامی به دست آمده است.

فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیروزی جبهه مقاومت در حلب به منزله پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی است.

سردار نوری با تاکید بر ضرورت توجه به دو موضوع مهم افزود: نخست آنکه نباید غفلت کنیم، به عبارت بهتر باید در مباحث فکری، فرهنگی، اعتقادی و انقلابی‌گری از آمادگی برخوردار باشیم .

سردار نوری تاکید کرد: همگان باید وحدت حول محور شعارهای انقلاب اسلامی را حفظ کرده و در راستای دشمن‎شناسی نیز با یکدیگر متحد باشیم.

وی تصریح کرد: هر کس در هر موقعیتی باید از تکرار گفتمان دشمن پرهیز کرده و در زمین دشمن بازی نکند، بر این اساس باید در راستای صلابت اسلام و انقلاب گام برداریم، چرا که شهدا حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت از فرامین رهبری و ولایت فقیه، دشمن‎شناسی و دفاع از محرومیت را از ما می‎خواهند.

فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان در حال جای دادن خود در قلوب ملت‎ها است، خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا در حوزه دفاعی به خودکفایی رسیده‎ایم.

سرداری نوری بیان کرد: آیا دیگران امروز به وصایای امام راحل در مباحثی همچون اقتصاد، فرهنگ، معیشت، عمران، تولید و صادرات عمل کرده‎اند که اگر اینگونه بود، در عرصه‎های دیگر مانند دفاعی خودکفا بودیم.

گفتنی است در این همایش تعدادی از فرزندان شهدا از سردار نوری با اهدای شاخه‎های گل و آثار ارزشمند به جای مانده از شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار