استاندار مازندران خبر داد؛

سفر استاندار کربلا به مازندران/ اربعين حسینی مانور مذهبی عظيم است

استاندار مازندران با اشاره به سفر استاندار کربلا به مازندران در آینده نزدیک گفت: اربعين حسینی يك مانور مذهبی عظيم است كه نشان داد نظام جمهوری اسلامی از توان لازم برای بسيج بزرگ مردم برخوردار است.
کد خبر: ۲۲۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ - 08January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در نشست صميمی با موكب داران اربعين حسينی(ع) سال 95، ضمن تقدير از تلاش موكب داران اربعين حسينی(ع) با اشاره به اين كه مجاهدت در اين مسير سخت و دشوار نيازمند عشق و دلدادگی به خاندان پيامبر(ص) است، اظهار داشت: بايد از ظرفيت مردمی در راستای خدمت رسانی در اربعين به زائران بيشتر استفاده شود.

وی با اشاره به اعزام قريب 2.5 ميليون زائر از سراسر كشور و 40 هزار زائر از مازندران در اربعين امسال به كشورعراق، خاطر نشان ساخت: اربعين حسینی يك مانور مذهبی عظيم بود كه نشان داد نظام جمهوری اسلامی از توان لازم برای بسيج بزرگ مردم برخوردار است.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه سفر اربعين بايد تاثيرات معنوی اش را در زندگی مردم بگذارد، تصريح كرد: برای بخش های فرهنگی اين سفر معنوی، مذهبی بايد برنامه ريزی تخصصی و كار نرم افزاری بيشتری صورت گيرد.

ربيع فلاح جلودار با اشاره به اين كه دولت در تأمين زيرساخت ها تلاش بيشتری خواهد داشت، اعلام كرد: با توجه به سفر استاندار كربلا به مازندران در آينده، هماهنگی های بيشتری صورت خواهد گرفت تا مردم ولايتمدار مازندران طی سفر اربعين دچار زحمت نشوند.

یادآور می شود در اين نشست كه معاون سياسی امنيتی و اجتماعی استاندار حضور داشت، موكب داران به بيان مسايل و نقطه نظرات و پيشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار