سرهنگ سلامی:

شعارهای انقلاب، ارزش‌های انقلابی را زنده نگه خواهد داشت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: شعارهای انقلاب، ارزش‌های انقلابی را زنده نگه می‌دارد و ترویج آن انقلاب را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 09January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در سالروز عملیات کربلای 5 در جمع کارکنان تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان،  اظهار داشت: حضور مجاهدانه و انقلابی سپاه در همه عرصه ها یکی از عوامل موفقیت و تحکیم جایگاه آن در کشور می باشد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پیروی و تبعیت از ولایت فقیه را خوب فهمید  و در بحران ها و شرایط حساس از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88 و ... به درستی انجام وظیفه کرد.

سلامی خاطرنشان کرد: در همه  سازمان ها ی نظامی دنیا سلاح و تجهیزات مهم است ولی باورها و اعتقادات ازعواملی است  که تنها کشورهای اسلامی از آن برخوردارند.

سرهنگ سلامی  با اشاره به پیشرفت های سپاه تاکید کرد: ساخت و تولید پهبادها، موشک ها، فن آوری های علمی و رفع نیازمندی های کشور ثمره داشتن روحیه جهادی و انقلابی است  که باید حفظ  شده و ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روحیه انقلابی سپاه گفت: سپاه پاسداران  صرفا یک نیروی نظامی نبود ودرهمه میادین انقلاب مجاهدت کرد  و جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است که پاسداران باید درعرصه جهاد فرهنگی مبارزه کنند.

سلامی تصریح کرد: امروز دشمن درعرصه های اقتصادی، روانی، تبلیغاتی و پروژه نفوذ تهدیدات خود راعلیه ملت ایران اجرایی کرده که افسران جنگ نرم کشورباید درسنگرهای نهضت روشنفکری و دیگر سنگرها با تکیه بر ایمان با دشمنان مبارزه  نمایند .

وی با اشاره به دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود :عزت ، اقتدار، سرافرازی و سربلندی مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان وشهیدان هشت سال دفاع مقدس است که با بصیرت و روشنفکری خود راه حق را تشخیص دادند و ما نیز وظیفه داریم  از ارزش ها و دستاوردهای  انقلاب اسلامی محافظت کنیم  و به نسل های بعد  منتقل نماییم.

سلامی درپایان با اشاره به تدوین  دایره المعارف دفاع مقدس و دانشنامه استان سمنان خواستار مستند سازی و جمع آوری آثار تیپ12 قائم (عج) استان دردوران هشت سال  دفاع مقدس شد. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها