مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی شاهرود:

افسران جنگ نرم در فضای مجازی حضور مؤثر داشته باشند

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با بیان اینکه مقام معظم رهبری دانشجویان را افسران جنگ نرم می‌دانند، گفت: افسران جنگ نرم باید در فضای مجازی حضور مؤثر داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ - 09January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شاهرود، مهیار یونس‌آبادی در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی فضای مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی و اهمیت آن، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» و این نشان از توجه ویژه ایشان به این فضا دارد.

مسؤول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود افزود: رهبری در کلام دیگری می‌فرمایند «رایانه‌ها و فضای مجازی و سایبری که الآن در اختیار شماست، اگر بتوانید این‌ها را یاد بگیرید، می‌توانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که آن‌ها را نمی‌شناسید، برسانید و این‌یک فرصت فوق‌العاده است.»

یونس‌آبادی ادامه داد: رهبری تأکید دارند اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند، مطمئناً ضربه خواهیم خورد و هر کسی به‌اندازه وسع، توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد و این بیانات به ما راهکار می‌دهد که باید چه کرد.

وی با بیان اینکه رهبری دانشجویان را افسران جنگ نرم می‌دانند، گفت: افسران جنگ نرم باید نقش خود را در فضای مجازی و مقابله با دشمن شناخته و نقش خود را در فضای مجازی به‌خوبی ایفا کرده و به منویات رهبری عمل کنند.

مسؤول فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: نیروهای مؤمن، ارزشی و انقلابی باید وارد فضای مجازی شوند و مانند فضای حقیقی از اسلام، انقلاب و اعتقادات دفاع و حق را بیان کنند و به اشاعه فرهنگ دینی به افرادی که در این فضا حضور دارند، بپردازند.

یونس‌آبادی اظهار کرد: رهبری تأکید دارند باید جواب کار فرهنگی باطل دشمنان را با کار فرهنگی حق داد و باید از این فرصت مناسب بهره لازم را برد و با جهاد فرهنگی و مجهز شدن به سلاح ایمان، علم، ذوق، سلیقه و هنر در این فضا کار کرد تا موفق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار