معاون سياسی و امنیتی استاندار یزد:

نيروی انتظامی يكی از اركان تحقق حقوق شهروندی است

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد در همايش رؤسا و فرماندهان كلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی استان با اشاره به رونمايی از منشور حقوق شهروندی توسط رئيس جمهوری،‌گفت: نيروی انتظامی يكی از اركان تحقق حقوق شهروندی است.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ - 09January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد،‌ همايش رؤسا و فرماندهان كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان یزد با حضور «محمدعلي طالبی» معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد، «سردار محمد شرفی» رييس پليس پيشگيری ناجا، «سردار ايرج كاكاوند» فرمانده نيروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات اين فرماندهی برگزار شد.

محمدعلي طالبی در اين همايش نيروی انتظامی را نماد حاكميت دانست و بيان كرد: هرگونه فعاليت برای تامين نظم و امنيت و كسب رضايت مردم در نيروي انتظامي انجام مي شود و یا اگر نقص و ضعفي هم در اين نهاد باشد، به پای نظام جمهوري اسلامي ایران نوشته مي شود.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: شايسته است اين حساسيت بالا را در نيروی انتظامي درك كنيم و عزيزانمان در اين نيرو پاسداران خوبی براي نظام و خدمتگزاران خوبی برايی مردم و جامعه باشند.

وی با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نيروی انتظامی استان كه در تامين امنيت تلاش خستگی ناپذيری دارند، افزود: يكی از دستاوردهای خوب اين چند سال اخير تامين امنيت پايدار و ارتقای شاخص های امنيتی در استان بوده است.

طالبی با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آينده گفت: انتظار داريم نيروی انتظامی به مسئولان استان در برگزاری هر چه بهتر و تامين امنيت انتخابات مساعدت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان كرد: آنچه كه فراتر و مهم‌تر از تامین امنیت انتخابات در زمان برگزاری است، احساس امنيتی است كه در روزهای باقی مانده تا انتخابات بايد در جامعه وجود داشته باشد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يادآور شد: هرگونه رخداد امنيتی مي تواند در آرامش جامعه در آستانه انتخابات تاثيرگذار باشد و اعتقاد داريم با هوشمندی و تدابير نيروی انتظامی استان با كمترين دغدغه وارد فضاي انتخابات خواهيم شد.

اجرای منشور حقوق شهروندی نيازمند تعامل همۀ قوا

طالبی در بخش ديگری از سخنان خود به رونمايی منشور حقوق شهروندی توسط رئيس جمهوری اسلامی ايران اشاره كرد و گفت: امروز با فرمان رئيس جمهوری محترم همۀ دستگاهها و نهادها موظف شده اند كه اين منشور را اجرا كنند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار افزود: پرداختن به حقوق شهروندی با نگاه به اينكه دولت به تنهايی مي تواند اجرا كننده حقوق شهروندی باشد، نتيجه ای به دنبال نخواهد داشت و اجرای اين منشور نيازمند تعامل و همكاری همه قوا از جمله نيروی انتظامی است و خوشبختانه در استان يزد شاهد بوديم كه اين مباحث در نيروی انتظامی دنبال و اجرا شده است.

طالبی در پايان سخنانان خود اظهار اميدواری كرد: با همكاری نيروی انتظامی به عنوان يكی از اركان تحقق حقوق شهروندی و هم ياری و تعامل ساير دستگاهها بتوانيم از حقوق ملّت ايران در همه زمينه ها پاسداری كنيم.

گفتنی است در پايان اين همايش از فرماندهان و رؤسای برتر كلانتری ها و پاسگاه های نيروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدير، تجليل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار