پیام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۲۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ - 09January 2017
به گزارش دفاع پرس از سنندج، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
 
 متن پیام ماموستا فایق رستمی:
 
بسم الله الرحمن رحیم
 
انا لله وانا الیه راجعون
 
با نهایت دریغ، تاسف و تالم در گذشت عالم و فقیه وارسته رییس تشخیص مصلحت نظام حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و انقلاب و پشتیبان مقام معظم رهبری،که تا آخرین دقایق عمر پر برکتشان همواره به نظام و اصول و آرمانهای انقلاب پایدار، استوار و وفادار ماند، دل همگان را ناراحت و داغ دار نمود، روحش شاد و یادش گرامی باد.
 
اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری این ضایعه بزرگ ودرد ناک را محضر مقام معظم رهبری، رییس مجلس خبرگان رهبری، رییس جمهور، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و جامعه بزرگ روحانیت و همچنین بیت مکرم آن مرحوم و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت عرض میدارم و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر واجر مسالت می نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار