یکی از رزمندگان لشکر 21 امام رضا(ع) عنوان کرد؛

عملیات کربلای 4 مقدمه طرح ریزی عملیات کربلای 5 شد

یکی از رزمندگان لشکر 21 امام رضا(ع) گفت: عملیات کربلای 4 شاید علی الظاهر به اهداف خود نرسید اما مقدمه ای شد تا عملیات کربلای 5 صورت بگیرد و امروز شاهد آن هستیم که برکات عملیات کربلای 4 در جامعه جاری و ساری است.
کد خبر: ۲۲۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ - 09January 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت سی و  امین سالگرد عملیات کربلای 5 چهارمین جلسه حفظ و انسجام راویان فتح رضوی در سال جاری یادبود شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با حضور 120 نفر از راویان دفاع مقدس در حسینیه جنة الرضا برگزار شد.

در این مراسم وحید اخوان از رزمندگان لشکر 21 امام رضا(ع) با بیان خاطراتی از عملیات کربلای 4 اظهار داشت: شب عملیات کربلای 4 شب فراموش نشدنی و غم انگیزی بود. در این عملیات جمعی از همرزمانمان که  4 ماه آموزش های سخت را پشت سر گذاشته بودیم پرکشیدند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در این عملیات علی رغم بسیاری از مشکلات و سختی ها ایستادند تا ولایت بماند. امروز هم که دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه های فراوانی را طرح ریزی کرده است باید با بینش و بصیرت پای ولایت بمانیم.

اخوان خاطر نشان کرد: عملیات کربلای 4 شاید علی الظاهر به اهداف خود نرسید اما برکات آن هنوز که هنوزه در جامعه جاری و ساری است. عملیات کربلای 4 مقدمه ای شد برای اینکه عملیات کربلای 5 صورت بگیرد.   

در ادامه حسین میرسعیدی از رزمندگان حاضر در عملیات کربلای 5، در خصوص چگونگی وارد عمل شدن گردان های یاسین و نوح در بوارین  مطالبی را بیان کرد.

در ابتدای این نشست صمیمی جواد آزاد و جواد کافی خاطراتی را از عملیات کربلای 4 بیان کردند.
 
انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار