نمایشگاه خوشنویسی «وحی قلم» در مشهد مقدس افتتاح شد

آثار خوشنویسی جانباز سید جلال رضوی در قالب نمایشگاهی تحت عنوان «وحی قلم» در نگارخانه رضوان مشهد مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 09January 2017
 نمایشگاه خوشنویسی«وحی قلم» در مشهد مقدس افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد مقدس، نمایشگاه خوشنویسی جانباز هشت سال دفاع مقدس با نام «وحی قلم» روز گذشته در نگارخانه رضوان مشهد مقدس افتتاح شد.

سید جلال رضوی جانباز 25 درصد در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  اظهار داشت: جانبازان مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند نباید با وجود معلولیتی که دارند خانه نشین شوند باید استعدادهای خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شکوفا کنند.

وی ادامه داد: هنر خوشنویسی را دوران کودکی آغاز کردم و دوران دفاع مقدس در سطح کوچه و خیابان دیوار نویسی می کردم. حتی در دوران دفاع مقدس تابلوهایی که قرار بود رزمندگان با خود حمل کنند با خط نستعلیق شعارهایی مانند«رزمنده خسته نباشید»، «تنها ره سعادت:ايمان، جهاد، شهادت»، «رزمندگان:اسلام پيروز است، شرق و غرب نابود است» می نوشتم.

استاد جانباز خوشنویس تصریح کرد: بعد از مجروحیت، تابلو نویسی در دوران دفاع مقدس جرقه ای شد تا به صورت رسمی هنر خوشنویسی را شروع کنم، که این ششمین نمایشگاه انفرادی است که در سطح مشهد برگزار می شود.
 
رضوی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید خدمتگزار ایثارگران و جانبازان باشند، افزود: از این که جانبازان و ایثارگران به هنر خوشنویسی روی بیاورند، بسیار استقبال می کنم.
 
نمایشگاه «وحی قلم» هر روز صبح ها از ساعت 9الی 12 و عصرها از17الی 20 در نگارخانه رضوان واقع در خیابان کوهسنگی پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
 
گفتنی است، سید جلال رضوی، متولد 21 شهریور 1346در عملیات والفجر8 از ناحیه چشم، گوش، کتف به درجه جانبازی نائل شده است.
 
انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار