پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار آذربایجان شرقی با انتشار پیامی درگذشت یار امام و رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۲۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 09January 2017

به گزارش دفاع پرس از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، فقدان یار امام و رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند و ملکوتی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مجاهد نستوه، اسطوره صبر و پایمردی، چهره ممتاز انقلاب، خدمت‌گزار صدیق و وارسته و مرد بحران‌های سخت پس از عمری تلاش خستگی‌ناپذیر به لقای الهی پیوست.

عمر شریف این فقیه عالی‌قدر و بلندهمت، در راه ترویج و تداوم آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سپری شد و نقش بی‌بدیل آن مرحوم در مقاطع مختلف تاریخی، از سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا حماسه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، ایشان را به عنوان یکی از معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی رقم زده بود.

اینجانب ضایعه اسفناک و جبران‌ناپذیر رحلت آن عالم فرزانه را به محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم و مسوولان عالی‌رتبه نظام و بیت شریف ایشان و علی‌الخصوص مردم قدرشناس و متدین آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار