مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار مازندران خبر داد

تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان مازندران

«سهم ما از زندگی»، «چه سرخ است روستای من» و «شکر و شکایت» عنوان سه فیلمی است که در مدیریت امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تولید و از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴ - 22June 2014

تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «روح الله ایرانمهر» مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تولید سه فیلم مستند با موضوع نقش استان مازندران در دفاع مقدس در این اداره کل خبر داد و افزود:  دو فیلم مستند از شبکه 3 سیما پخش شد و قرار است یکی از این فیلم مستند دفاع مقدسی از شبکه 3 پخش گردد.

وی عنوان کرد: فیلم مستند «سهم ما از زندگی» روایت زندگی شهیدان ابراهیم و اسماعیل اسماعیل زاده (پدر و پسر) است که در عملیات والفجر 6 به شهادت رسیدند.

ایرانمهر یادآور شد: مستند «سهم ما از زندگی» توسط اداره کل حفظ آثار مازندران و با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تولید و از شبکه 3 سیما پخش گردید.

وی با بیان اینکه «چه سرخ است روستای من» عنوان فیلم مستندی است که به معرفی روستای شهیدآباد شهرستان بهشهر می پردازد ادامه داد: این مستند توسط این اداره کل و با مشارکت انجمن سینمای جوان استان مازندران تولید و از شبکه 3 سیما پخش شد.

ایرانمهر در ادامه با اشاره به  تولید فیلم مستند «شکر و شکایت» توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: این مستند 20 دقیقه ای روایت سرگذشت مادر شهید جاویدالأثر «حسین شکرویان» از شهدای شهرستان بابل است که به زودی از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها