رئیس مجلس لبنان:

آقای هاشمی رفسنجانی یکی از ستون های انقلاب اسلامی بود

«نبیه بری» رئیس مجلس لبنان در پیامی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رحلت آیت‌الله «‌اکبر هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۲۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ - 09January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان دراین پیام که عصر (دوشنبه) صادر شد، آورده است: به نام خود و نمایندگان پارلمان لبنان رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین «اکبر هاشمی رفسنجانی» یکی از ستون‌های انقلاب مبارک و شخصیتی که تا آخرین لحظه‌های عمر خویش نقش‌هائی اساسی را در مناصب ریاست جمهوری، پارلمانی و دولتی و در راس آنها مجمع تشخیص مصلحت نظام ایفا کرد، تسلیت می گویم.

دراین پیام آمده است: بارها با آقای هاشمی رفسنجانی که به لبنان و فرزندان آن و به آرامش و ثبات لبنان اهتمام ویژه داشت، ملاقات کردم، ایشان همواره وقایع مرتبط با فلسطین و دو مسئله سوریه و عراق و تحولات یمن را پیگیری می کرد.

نبیه بری تصریح کرده است: خداوند این فقید بزرگ را رحمت و در بهشت ساکن کند و به جنابعالی ، خانواده و دوستان و ملت ایران صبر و اجر عطا فرماید.

رئیس مجلس لبنان همچنین در پیام هائی مشابه رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به « حسن روحانی» رئیس جمهوری ، « علی لاریجانی» رئیس مجلس و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی تسلیت گفته است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، دیروز در سن 82 سالگی و بعداز سالهای طولانی مجاهدت و مبارزه و تلاش برای ساختن ایران اسلامی ، به دیدار معبود خود شتافت و ملتی را داغدار کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار