مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود:

30 برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر اجرا می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 14January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، شعبانعلی آشوری در اولین نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی هنری شهرستان شاهرود، ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، اظهار داشت: بیش از 30 برنامه فرهنگی هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری دهه مبارک فجر باید تلاش نمائیم برنامه ها وجهه مردمی و با مشارکت بیشتر آنها در مساجد، مکان های عمومی، دانشگاهها و بصورت شهرستانی (بخش و شهرها) برگزار گردد.

آشوری خاطر نشان کرد: در شهرستان شاهرود اندیشه های غنی و قوی فرهنگی و هنری داریم که می توانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم و بخصوص جوانان در جشن های دهه مبارک فجر بازگو و آن خاطرات را برای نسل جوان آشنا و به آنها بشناسانند.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر سعی نمائیم شادی ، نشاط ، امید و شیرینی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را ، خانواده ها ، جوانان و کودکان احساس و درک نمایند.

همچنین در این نشست هر یک از اعضاء کمیته، برنامه های فرهنگی هنری قابل اجرای دستگاه خود را برای ایام ا.لله دهه مبارک فجر ارائه دادند و جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های جشن انقلاب، پیشنهادات خود را مطرح کردند.

از جمله برنامه های قابل اجرا در دهه فجر در شهرستان شاهرود، برنامه زنگ انقلاب و حضور در گلزار شهدا، فضاسازی مناسب در دستگاه ها و معابر عمومی، برپایی نمایشگاه عکس، نقاشی، جنگ و نمایش کمدی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری جشن انقلاب، ثبت نام عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی، برپایی مسابقه، اجرای سرود، تواشیح، سخنرانی، برپایی محفل انس با قرآن، برپایی مسابقات قرآنی دانش آموزان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، 10 شب با 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد، دیدار با خانواده های شهدا و ارسال پیامک با موضوع انقلاب در بین خانواده‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار