سردار موسوی در یاسوج:

اولویت یگان حفاظت فرودگاه‌ها حفظ کرامت مردم است

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: اولویت نخست و اصلی‌ترین مولفه در انجام رسالت فرماندهان یگان حفاظت در فرودگاه‌های کشور حفظ شان و کرامت مردم و مسافران است.
کد خبر: ۲۲۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ - 15January 2017
اولویت یگان حفاظت فرودگاه‌ها حفظ کرامت مردم استبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «صفرعلی موسوی» فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت فرودگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ارایه تسهیلات و خدمات مناسب به مسافران، ایمنی و امنیت از جمله شاخص‌های مهم در فرآیند جابه جایی مسافران هواپیمایی است.

وی افزود: اولویت نخست و اصلی‌ترین مولفه در انجام رسالت فرماندهان یگان حفاظت در فرودگاه های کشور حفظ شان و کرامت مردم و مسافران است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تصریح کرد: البته مسافران و مردم قبل از تامین و اجرای این سه اصل خواهان برخورد کریمانه، اخلاق مدارانه و در نهایت ادب و نزاکت توسط نیروهای یگان حفاظت اعم از حفاظت سپاه، پلیس و حراست فرودگاه هستند.

سردار موسوی تاکید کرد: در طول حدود 30 سال خدمت در فرودگاه‌های کشور همواره این رویکرد و راهبرد اساسی را مدنظر کارکردهای حفاظتی در سطوح مختلف قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اظهار کرد: هویت و ماهیت اصلی در وجود یک پاسدار و سرباز وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کارکردهای دینی و اخلاقی آن استوار است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها