مسئول بسیج سازندگی استان لرستان:

۲۵۵ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان لرستان به بهره‌برداری رسید

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان به افتتاح ۹ پروژه عمرانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: ۲۵۵ پروژه عمرانی از ابتدای امسال تاکنون توسط بسیج سازندگی استان لرستان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۲۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ علی بیرانوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 255 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی استان لرستان به بهره‌برداری رسیده است و در دهه فجر نیز 9 پروژه عمرانی دیگر در سطح استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در ایام فجر هفت پایگاه مقاومت بسیج و یک باب مسجد در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در این ایام یک مجتمع پرورش ماهی به وسعت 700 متر مربع در شهرستان دورود به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان عنوان کرد: برای احداث این 9 پروژه عمرانی در استان لرستان 211 میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی لرستان در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی نیز هزار و 961 طرح را در دست اجرا داشته که تاکنون هزار و 218 طرح را به بهره‌برداری رسانیده است.

بیرانوند افزود: برای اجرایی شدن هزار و 218 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی 18 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها