جانشین پلیس پایتخت خبر داد؛

نگهداری گاوصندوق‌ها و اموال منقول پیدا شده ساختمان پلاسکو در گنجینه پلیس

جانشین پلیس پایتخت با تأکید بر عدم مراجعه مردم در محل حادثه و همکاری با نیروهای انتظامی و پلیس اطمینان خاطر داد که گاوصندوق‌ها و اموال منقوله مکشوفه در محل حادثه به گنیجنه در پلیس آگاهی منتقل شده و پس از اتمام عملیات در اختیار صاحبانش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ - 20January 2017
نگهداری گاوصندوق‌ها و اموال منقول پیدا شده ساختمان پلاسکو در گنجینه پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار قادر کریمی جانشین پلیس تهران در گفت‌وگویی با اشاره به حضور پلیس برای نظم بخشی به معابر حاشیه‌ای و محل حادثه و حراست از اموال مکشوفه از ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: پلیس پایتخت از دقایق نخست وقوع حریق در محله این سانحه حاضر شد و خوشبختانه توانستیم امنیت کاملی از لحاظ ترافیکی و انتظام بخشی و حراست از اموال مکشوفه در محل حادثه برقرار کنیم.

وی با تأکید براینکه مردم همکاری لازم برای امداد رسانی به مصدومان این صانحه را داشته باشند، گفت: تقاضا می‌شود برای همکاری هر چه بیشتر با دستگاه‌های امدادی، مردم به محدودیت‌های ترافیکی پلیس توجه کنند و از حضور در محل حادثه جدا خودداری کنند چرا که حضور مدرم در محل حادثه باعث می‌شود تا سرعت بخشی در عملیات امدادی کاهش یابد.

جانشین رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همچنین از روز گذشته پلیس با درنظر گرفتن تمهیدات امنیتی، گنجینه(محلی) برای نگهداری گاوصندوق‌ها و اموال منقول کشف شده در محل حادثه درنظرگرفته است و هیچ نگرانی بابت این اموال وجود ندارد.

سردار کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس این آمادگی را دارد تا پس از اتمام عملیات امدادی، اموال مکشوفه را از طریق پلیس آگاهی در اختیار کسبه قرار دهد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار