سرکشی از ۲۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در همدان انجام می‌شود

رئیس بنیاد شهید همدان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه توسط کمیته ایثارگران به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهر همدان خبر داد و گفت: در این ایام از ۲۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در همدان سرکشی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ - 23January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مجید صفدریان» رئیس بنیاد شهید همدان در گفت‌و‌گویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید والامقام همدان اظهار داشت:  تاکنون 3 جلسه داخلی در بنیاد شهید شهرستان و یک جلسه نیز با اعضای 18گانه کمیته ایثارگران برای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار شده است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این اداره در دهه فجر بیان کرد: برگزاری مهمانی لاله‌ها روز 14 بهمن در گلزار شهدا، دیدار عمومی پرسنل با خانواده شهدا، افتتاح کلینیک مددکاری، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی با اسلحه ویژه جانبازان خانم و همسران جانبازان، اعزام گروه کوهنوردی خانواده ایثارگر به ارتفاعات الوند، دیدار عمومی پرسنل و مسئولان با خانواده‌های شهدا، و ایثارگران انقلاب اسلامی و غیره از جمله برنامه‌های بنیاد شهید در این ایام است.

صفدریان افزود: دیدار نمادین فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان بنیاد شهید با 3 خانواده ایثارگر انقلاب اسلامی که یک خانواده شهید، یک خانواده جانباز و یک آزاده سیاسی است نیز صبح روز 14 بهمن ماه جاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده‌های شهدا در طول سال انجام می‌شود، عنوان کرد: در ایام مبارک دهه فجر حداقل از 200 خانواده شهید و ایثارگر همدان، قهاوند و بخش شراء در راستای تکریم آنها سرکشی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان تصریح کرد: عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان‌های همدان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

صفدریان با اشاره به اینکه دهه فجر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: برنامه‌های این ایام باید هرچه با شکوه‌تر برگزار شود، چراکه دهه فجر ایام ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و فجر آفرینان است.

صفدریان اظهار داشت: شهر همدان در دوران انقلاب، شهدا و ایثارگران زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که چگونگی بهتر برگزار شدن مراسم گلباران و غبار روبی گلزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا از مهم ترین مباحث این کمیته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار