سردار نقدی:

هدف انقلاب اسلامی ارائه‌ جامعه‌ی الگو است/ مسئولیت تاریخی ملت ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مسوولیت آحاد مختلف جامعه این است که انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در جهان معرفی شود و این مسئولیت تاریخی مردم ایران است.
کد خبر: ۲۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ - 25June 2014

هدف انقلاب اسلامی ارائه‌ جامعه‌ی الگو است/ مسئولیت تاریخی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع)، سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین اجلاسیه مجمع بسیجیان تربت حیدریه اظهار داشت: پیچ تاریخی یک شرایط حساس است که قرار شده سرنوشت جامعه بشری در این برهه تغییر کند و این در حالی است که بشریت در مقابل ایدههای مختلف قرار گرفته که همه آنها بجز انقلاب اسلامی ایران، شکست خورده است.

وی افزود: اکنون مکتبی برای جامعه بشری وجود ندارد و بشریت به دنبال یک راه نجات بخش در این پیچ تاریخی میگردد و این فرصت مناسبی است تا بتوانیم از دستاوردهای امام و شهدا استفاده کنیم و الگوی انقلاب اسلامی ایران را به جامعه جهانی ارائه نمائیم.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز مسوولیت آحاد مختلف جامعه سنگین شده و اگر نتوانیم این الگو را به نحو مطلوب به جامعه بشری ارائه کنیم قرنها طول خواهد کشید تا الگویی مناسب برای بشریت بوجود آید.

وی بیان کرد: دشمن با نگاه به اقبال اسلام و سیر صعودی روی آوری بشریت به اسلام و انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را بکار بسته تا این کانون جلب توجه بشریت را به هر نحو ممکن زمین بزند.

رییس سازمان بسیج عنوان داشت: مقابله با دشمن زخم خورده که سیر نزولی دارد و در انحطاط و نابودی قرار گرفته و همچنین تلاش برای ساختن الگوی انقلاب اسلامی برای معرفی به جامعه بشری بر عهده همه آحاد جامعه است.

وی به جامعه الگو اشاره کرد و افزود: جامعه الگو، یعنی بشریتی که این تصویر زیبا را از دور میبیند، وقتی که به داخل جامعه اسلامی وارد میشود جزئیات آن را هم زیبا ببیند و انتظار دارد ناهنجاریهایی مانند، مواد مخدر و اعتیاد، طلاق و بیکاری، بی حیایی و بی عفتی در آن جامعه الگو وجود نداشته باشد و یا در حداقل ترین ممکن باشد.

سرادر نقدی در ادامه، اولین فلسفه تشکیل مجمع بسیجیان را مشارکت فکری و عملی عنوان کرد و افزود: همه جامعه در مدیریت جامعه اسلامی و مسائل آن مسوول هستند و ملتی که با وحدت و همدلی و عزم و اراده در مسیر تحقق آرمانهای الهی گام بردارد قطعا پیروز است، که اولین قدم رسیدن به این عزم و پیروزی، جمع شدن نخبگان جامعه در کنار هم و مشارکت فکری و عملی آنان است.

وی اذعان کرد: دومین فلسفه مجمع بسیج این است که هر چه تصمیمات محلی تر گرفته شود کارسازتر و هدر رفتن منابع کمتر و معضلات خیلی سریع تر حل خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: جبهه استکبار بعد از مایوس شدن از تهاجم فرهنگی با 6 شبکه ماهوارهای، اکنون با راه اندازی 162 شبکه ماهوارهای ضد انقلاب اسلامی و دین اسلام، برای کودک 3 ساله تا پیرمرد 80 ساله برنامه دارد و هدف همه این برنامهها هم تخریب اخلاق، معنویت و وحدت در جامعه اسلامی است که باید همه آحاد جامعه در برابر این تهدید هوشیار و آگاه باشند.

نظر شما
پربیننده ها