پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

چندین محور مواصلاتی در استان‌های شمالی و سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

پلیس راهور ناجا اعلام کرد که همچنان چندین محور مواصلاتی در استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، البرز، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.
کد خبر: ۲۲۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ - 26January 2017
چندین محور مواصلاتی در استان‌های شمالی و سیستان و بلوچستان همچنان مسدود استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهور ناجا صبح امروز(پنج‌شنبه) اعلام کرد که در بیشتر محورهای استان‌های مرکزی و البرز و غرب استان تهران بارش برف گزارش شده است.
 
همچنین در بیشتر محورهای استان زنجان و محورهای تکاب - شاهین دژ و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، اردبیل - سرچم و اسالم - خلخال در استان اردبیل، آزادراه قزوین - کرج در استان قزوین و محور فیروزکوه در شرق استان تهران بارش برف گزارش شده است.
 
در محور سنندج - مریوان در استان کردستان نیز بارش باران گزارش شده است. بیشتر محورهای استان کرمانشاه، محور مهاباد - سردشت در استان آذربایجان غربی و محور خلخال - اسالم در استان اردبیل دچار مه گرفتگی همراه با کاهش دید است. همچنین محورهای زنجان - طارم و دندی - تکاب در استان زنجان کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و پلیس راهور از رانندگان خواسته است که حتما با زنجیر چرخ تردد کنند.
 
بنا بر این گزارش محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی، محورهای پونل به خلخال و سروآباد به پاوه محدوده گردنه تته به علت بارش برف، محور سه راه پونل تا کیلومتر 10 روستای خوجه دره در استان گیلان به علت ریزش کوه و محور کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران به علت این سازی تونل امیرکبیر(به جز روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21:30 الی 5:30 روز بعد از مورخ 27 دی 9 تا 20 اسفند 95 مسدود هستند.
 
محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی و  در جنوب استان سیستان و بلوچستان محورهای بزمان - دلگان، چاهان - زرآباد، جلگه - بمپور، دلگان - جلگه، دلگان - چاه اسحاق، فنوج - رمشک، نیک‌شهر - بنت و جلگه - ایرانشهر به علت بارش باران و طغیان رودخانه‌های محلی نیز مسدود می‌باشند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار