معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی؛

حضور مردم در برنامه­ های دهه فجر یأس دشمنان انقلاب را به همراه خواهد داشت

سید مجید حسینی گفت: مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر و حمایت از انقلاب اسلامی، تیری است که هر سال قلب دشمن را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۲۲۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ - 26January 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سید مجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در همایش شورای معاونین و رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان­های خراسان رضوی که با نام و یاد 1477 شهید دوران دفاع مقدس و 172 شهید دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مهم ترین رسالت دهه فجر، انتقال ارزش‌های دوران دقاع مقدس، بازخوانی آموزه­ های انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام در جامعه برای نسل جوان جامعه است.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم ایران از سال1342به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نهضت انقلابی را آغاز کرد به شکلی که مسیر و هدف ایران در تاریخ تغییر کرد. مردم متحد و یکپارچه با ظلم حکومت شاهنشاهی مبارزه کردند و به پاس مبارزات ملت انقلابی کشورمان مردم ایران اسلامی هر ساله در روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن را با عنوان دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

وی از اهمیت مشارکت مردم در برنامه ­های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر و حمایت از انقلاب اسلامی، تیری است که هر سال قلب دشمن را هدف قرار داده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی با تشریح برنامه­ های دهه فجر 1395 تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و عطرافشانی گلزار شهدا مهم ترین برنامه های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 برنامه در سطح استان خراسان رضوی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد، گفت: مراسم مهمانی لاله­ ها، گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر، یادواره شهدای انقلاب، برگزاری ادعیه و زیارت در گلزار شهدا، مراکز فرهنگی و حسینیه­ های شهدا و قرائت وصیت­ نامه و خاطرات شهدای فجرآفرین در برنامه ­های مختلفی که به مناسب دهه فجر برگزار خواهد شد و همچنی مدارس از دیگر برنامه ­های دهه فجر امسال خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه برای دانش آموزان مطابق با شرایط سنی آنان برنامه­ هایی در دهه فجر در نظر گرفته شده، ابراز داشت: نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار در مدارس، قرائت زندگینامه شهدای انقلاب، اعزام پیام آوران ایثار جهت روایت گری، توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه های دهه فجر است که برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی مهم ترین سرمایه های این جامعه هستند و محوریت تمام برنامه های دهه فجر آشنایی و افزایش سطح آگاهی نسل جدید است که با حضور در راهپیمایی 22بهمن همگام با خانواده شاهد و ایثارگر و سایر اقشار مردم با ارزش­های دفاع مقدس تجدید پیمان می کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار