اقبال عراقی‌ها به اکران فیلم محمد رسول الله (ص)

عراقی‌ها از اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در سینماهای بغداد استقبال گسترده‌ای کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 27January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عراقی ها از اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» در سینما‌های بغداد استقبال گسترده ای کرده‌اند.
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابیطالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.
 
براساس این گزارش علی‌رضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر اكرم (ص)، مهدی پاكدل در نقش ابوطالب عموی پیامبر (ص)، ساره بیات در نقش حلیمه دایه‌ پیامبر (ص)، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش ساموئل تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل همسر ابولهب، حمیدرضا تاج‌دولت در نقش حمزه عموی پیامبر (ص)، صادق هاتفی در نقش بحیرا راهب مسیحی، محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص) و حدود ۵۰۰ بازیگر و هنرور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار