سردار منتظر المهدی:

روشنگری به موقع راه مقابله با اخبار متناقض شبکه‌های اجتماعی است

معاون اجتماعی نيروی انتظامی با اشاره به انتشار اخبار متناقض شبکه‌های اجتماعی، گفت: تنها راه برون رفت و مقابله با چنين مواردی، روشنگری به موقع و تسريع در نشر اخبار صحيح است.
کد خبر: ۲۲۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ - 28January 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی ناجا در جمع مديران باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سيما که امروز مهمان نيروی انتظامی بودند ضمن تقدير و تشکر از اقدامات عزيزان، يکی از مولفه های اثرگذار در کاهش احساس امنيت روانی در جامعه که مسبب بحران های ذهنی در افراد می شود را تناقض های روايی از يک روايت و حکايت دانست و گفت: متاسفانه امروز بعضی از شبکه های اجتماعی از فرصت گمنامی استفاده می کنند و با برداشت های سطحی و ناصواب خود از يک اتفاق، ذهن جامعه را مغشوش می نمايند و گاها نااميدی را در جامعه رواج می دهند و چشم ها را فيلتر می کنند و بارقه ها را ناديده می گيرند.

وی افزود: تنها راه برون رفت و مقابله با چنين مواردی، روشنگري به موقع و تسريع در نشر اخبار صحيح است که اين مهم در باشگاه خبرنگاران در حال انجام می باشد و امروز به يک منبع و مرجع قابل اعتمادی تبديل شده است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه از عزيران خواست: هرگونه اخبار مرتبط با پليس را که ذهنيت ايجاد می کند قبل از انتشار برای ما ارسال کنيد تا شفاف سازی انجام شود و اين مهم در سايه تعامل دو جانبه بين معاونان اجتماعی استان ها و مديران باشگاه انجام شده است.

سخنگوی ناجا گفت: يقينا ما در مواجه با کاستی ها و تخلفات احتمالی کارکنان، منطقی عمل می کنيم و پايش درون سازمانی هماره مورد توجه مسئولان در ناجا بوده و خواهد بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار