دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

ترامپ و توهم مبارزه با اسلام/ آمریکا به سمت فروپاشی از درون می‌رود/ مسلمانان آماده شوند

لغو روادید و مخالفت با حضور اتباع چندین کشور مسلمان جدیدترین راهکاری است که ترامپ در راستای تکرار خاطرات دوران بوش پیرامون توهم مبارزه با اسلام در حال انجام آن است.
کد خبر: ۲۲۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ - 29January 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، دونالد ترامپ در راستای اجرای سیاست‌های ضداسلامی خود، ضمن لغو روادید اتباع هفت کشور مسلمان (ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی) از ورود آنان به خاک آمریکا جلوگیری کرد. داستان «محور شرارت» و هذیان‌گویی‌های جرج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در حال تکرار است.

دونالد ترامپ، تاجر آلمانی‌الاصل که هم‌اکنون به عنوان رئیس‌جمهور در کاخ سفید مستقر شده است، راه نجات آمریکا از تروریسم خودساخته مقامات تاریخ این کشور را به زعم خود «بستن مرزهای آمریکا بر روی دشمنان و بدخواهان این کشور» می‌بیند. طی 24 ساعت گذشته اخبار متعددی از لغو ویزا و ارجاع (دیپورت) اتباع ایران و شش کشور مسلمان دیگر، که به خیال رئیس جمهور تازه وارد آمریکا، که نه فقط وارد پایانه‌های هوایی آمریکا بلکه در راه عزیمت به آمریکا از طریق کشور ثالث بودند، منتشر شده است.

ترامپ و توهم مبارزه با اسلام/آمریکا به سمت فروپاشی از درون می‌رود/مسلمانان برای خرد کردن آمریکا آماده شوند 

اقدام جدید دولت آمریکا علیه مسلمانان را باید جزئی از تاریخ سیاه نبردهای تاریک غرب علیه نور اسلام دانست. رئیس جمهور جدید آمریکا و امثال او خیال کرده‌اند که با ممنوع کردن سفر مسلمانان به این کشور، می‌توانند بار سال‌ها حمایت پیشینیان خود از گروه‌های تندروی وهابی و تکفیری در آسیای میانه، قفقاز، عراق، شمال آفریقا، جنوب حجاز و دیگر نقاط جهان را از دوش خود برداشته و با متهم کردن تمام مسلمانان به آنچه که امثال خود آنان سبب آن شده‌اند، طرح‌های توسعه طلبانه‌ای که آمریکا از جنگ جهانی دوم به این طرف در سراسر جهان آغاز کرده و جز افزایش خشونت و افراط و کشتار و وحشی‌گری ارمغانی برای مردم دنیا نداشته است، را ادامه دهند.

ظرف 24 ساعت اخیر که دشمن شماره یک مستضعفان جهان و ملت مقاوم ایران با توهم تروریسم اقدام به جلوگیری از ورود به مسلمانان 7کشور آسیای غرب و شمال و شاخ آفریقا به خاک خود کرده است، موضع‌گیری‌های تندی علیه این اقدام حتی از سوی برخی متحدان واشنگتن تا این لحظه صورت گرفته است.

آنچه مشخص است، همان چیزی است که چنین آغازی خبر از روزها و ماه‌هایی سخت برای جهان با رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌دهد. او که وعده داده بود با ورود مسلمانان به آمریکا مقابله خواهد کرد و چنین نیز کرد، گفته که برجام را پاره می‌کند. با اقدامی که روز گذشته از این شخصیت عجیب دیده‌ایم و برخلاف بسیاری از بیانیه‌ها و متون حقوق بشری بود، نباید از او توقع داشت به توافقی که دولت پیش از وی امضا کرده و وی آن را نوعی تحقیر آمریکا و دادن قدرت زیاد به ایران می‌داند، پایبند بماند. در برابر تمام این اقدامات جسورانه علیه ایران و اسلام، ترامپ که خود را متعهد به امنیت اسرائیل می‌داند، مجبور شد از ایده خود پیرامون انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی عقب‌نشینی کند. در موضوع سوریه نیز وی هنوز نتوانسته ایده خود مبنی بر منطقه امن در سوریه را عملی کند و گویا با توصیه مشاوران خود، از دادن اولویت به این موضوع عقب‌نشینی کرده است.

تمام این اقدامات و حوادثی که ظرف کمتر از یک ماه از روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا رخ داده است، اوج جنون رئیس‌جمهور جدید آمریکا را نشان می‌دهد. این اتفاقات در حالی باعث گسترش نگرانی در میان مردم جهان شده است که برخی ایالات این کشور به شدت درپی جداشدن از بدنه موسوم به «ایالات متحده آمریکا» و تشکیل کشورهای مستقل از این مجموعه در قاره آمریکای شمالی هستند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، موجودیت کشور آمریکا در خطر سقوط قرار می‌گیرد و همین موضوع خطری بسیار سخت برای اسرائیل است؛ دولت‌هایی که هر کدام مسائل شخصی خودشان و سیاست خاص خودشان را دارند و هر کدام ممکن است در یکی از موضوعات مهم منطقه‌ای آمریکای شمالی یا جهانی، موضعی کاملا متفاوت از همسایگان همزبان خود داشته باشند. با این حال، نباید صرفا این حوادث را به عنوان آغاز فروپاشی هژمونی آمریکا در قاره غربی و سراسر جهان دانست.

سال‌ها قبل از روی کار آمدن رئیس جمهورهای دیوانه‌ای نظیر جرج بوش و دونالد ترامپ در آمریکا، که صد البته اوباما و ریگان و کارتر نیز دست‌کمی از آنان در کشتار و وحشی‌گری نداشتند، مردی عارف از خانه‌ای کوچک در شمال تهران پیش‌بینی می‌کرد که نه‌تنها قلب جهان کمونیسم یعنی اتحاد جماهیر شوروی از هم خواهد پاشید، بلکه همین اتفاق نیز برای ایالات متحده آمریکا رخ خواهد داد. امام خمینی کبیر (ره) در آخرین ماه‌های عمر شریفش، با اشاره به پایان کار آمریکا، از تمام مسلمانان جهان خواستند که به پا خاسته و به تعبیر خود ایشان «دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد کنند.»

سخنان امام امت علیه حکومتی است که با تکرار تجربه شوروی در ساخت دیوار حائل نژادی-سیاسی در کشور اشغال و دوپاره شدن آلمان پس از جنگ جهانی و رژیم صهیونیستی در ساخت دیوار حائل میان اراضی 1948 و کرانه باختری، امروز به دنبال ساخته دیوار حائل نژادی با کشور مکزیک است و گستاخانه‌تر اینکه رئیس این دولت مدعی است که مکزیکی‌ها پول ساخت این دیوار را با کمال میل پرداخت خواهند کرد!

امام خمینی(ره) پیش‌بینی کرده بود که هم آمریکا و هم شوروی به زباله‌دان تاریخ خواهند افتاد. گویا دونالد ترامپ آمده است تا با اقدامات جنون‌آمیز خود، این پیشگویی روح خدا را هرچه سریعتر محقق کند هرچند هرکس دیگری هم که می‌آمد، در اصل سرنگونی آمریکا در آینده فرقی حاصل نمی‌شد. دولتی که با زور و خشونت و دروغگویی رسانه‌ای، توانست جنبش 99 درصدی را مهار کند، امروز باید منتظر رخ دادن چندین جنبش از جنس جنبش اشغال وال استریت باشد، و این همان چیزی است که امام خامنه‌ای(حفظه الله) چند سال قبل به آن اشاره کردند.

ترامپ و توهم مبارزه با اسلام/آمریکا به سمت فروپاشی از درون می‌رود/مسلمانان برای خرد کردن آمریکا آماده شوند

آدولف هیتلر با رؤیای دادن اقتدار به آلمان تحقیر شده، البته به قیمت نابودکردن دیگران، قدرت را در مشت خود گرفت و دیدیم عاقبت چه به سر او آمد. آنچه با توجه به وضعیت کنونی مشخص شده، این است که ترامپ هم در صورت ادامه این مسیر به سرنوشت آدولف هیتلر دچار خواهد شد. سؤالی که باید به آن پاسخ داد این است که آیا ترامپ هم مانند وحشی‌هایی همچون هیتلر، استالین و چرچیل حاضر است در راه حفظ قدرت و شعارهایش، جان میلیون‌ها نفر از مردم دنیا را به مخاطره بیاندازد؟ حوادث آینده پاسخ این سؤال را خواهند داد.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها