سالگرد شهادت سردار شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد

بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) با حضور اقشار گوناگون مردم و خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ - 25June 2014

سالگرد شهادت سردار شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اقشار گوناگون مردم و خانواده های معظم شهدا با حضور در مراسمی یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

این مراسم ظهر امروز به مناسبت بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و همرزمان شهیدش در منزل مادر شهید برگزار شد.

در این آیین معنوی که خانواده سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) نیز حضور داشتند زیارت عاشورا توسط عبدالرحمان روهنده از مداحان اهل بیت(ع) استان خوزستان قرائت شد.

در سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) خانواده سردار شهید سید طاهر موسوی و خانواده شهید محمد ابراهیمی (شهید گمنام اهوازی که در بابل شناسایی شد) نیز حضور داشتند.

در این مراسم حسن صفری مداح اهل بیت (ع) از اهواز در رثای شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای کربلا به زبان عربی و فارسی به مرثیه سرایی و روضه خوانی پرداخت.

غفور شیری نیز در مراسم سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) به قرائت دکلمه ای در وصف یوسف بازگشته از هور قرائت کرد.

در این مراسم که جمعی از اعضای خانواده سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و مادر شهید نیز حضور داشتند آیاتی از قرآن مجید قرائت و به روح همه شهدا به ویژه یوسف هور هدیه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار