زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در مازندران تغییر کرد

ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین 10 شهید گمنام استان مازندران اطلاعیه اصلاحیه زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را صادر کرد.
کد خبر: ۲۲۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ - 01February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، از سوی ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین 10 شهید گمنام استان مازندران اطلاعیه اصلاحیه زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام صادر شد که در ادامه می آید:

 با سلام به روح مطهر امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس بالاخص شهدای گمنام و با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر و گرامی داشت سی و هشتمین سالگرود پیروزی انقلاب اسلامی، بدینوسیله به اطلاع مردم شهیدپرور استان مازندران می رساند، بنا به اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به برگزاری مراسم تشییع و تدفین 10 شهید گمنام دفاع مقدس که قرار بود در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمیه اول در شهرهای نور، آمل، سلمانشهر، بهشهر و ساری برگزار گردد، زمان برگزاری این مراسم به فاطمیه دوم تغییر پیدا کرده است.

بر اساس این اطلاعیه 10 شهید گمنام دفاع مقدس از تاریخ 7  الی 12  اسفند به مدت یک هفته در 5 شهر مورد نظر تشییع و خاکسپاری می شوند.

در پایان ضمن تشکر و سپاس از عموم مردم مومن و انقلابی استان مازندران، مخصوصا اصحاب رسانه مکتوب و مجازی و خبرنگاران عزیز و بزرگوار، تقاضامند است نسبت به اطلاع رسانی این مهم اقدام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار