مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان:

راهیان‌نور حرکت عظیم فرهنگی در کشور است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: هر ساله برنامه عظیم راهیان نور اجرا می‌شود که یکی از مهم‌ترین و موثرترین برنامه فرهنگی کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 01February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان به ریاست استاندار و رئیس ستاد راهیان نور استان زنجان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و دبیر جلسه با اشاره به شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو، اظهار داشت: بی شک این شهدای عزیز راه و رسم رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را ادامه دادند.

وی با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و یاد خاطره 29 شهید انقلاب و 21 جانباز سرافراز استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی، افزود: هرساله برنامه عظیم فرهنگی راهیان نور اجرا می شود که یکی از مهم ترین و موثرترین برنامه های فرهنگی کشور محسوب می شود.

دبیر ستاد راهیان نور استان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور و حضور ایشان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: امسال بازرسینی از ستاد کل نیروهای مسلح در این اردوها حضور خواهند داشت.

مدیر کل حفظ آثار استان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در کشور است، افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت ها، ایثار و از خود گذشتگی های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس از اهداف این حرکت عظیم به شمار می آید.

وی خواستار هر چه با شکوه تر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی شد و افزود: همه دستگاه های استان در این حرکت نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار