استاندار قزوین خواستار شد؛

تحقق آرمان شهدا در جامعه

استاندار قزوین گفت: باید به دنبال تحقق اهداف و آرمان شهدا در جامعه باشیم.
کد خبر: ۲۲۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ - 01February 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، همزمان با آغاز دهه فجر، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه جمعی از مسئولان استانی، با خانواده شهید محسن میرزایی از شهدای انقلاب اسلامی دیدار کرد.

همتی در دیدار با خانواده شهید محسن میرزایی از شهدای دوران انقلاب اسلامی در سخنانی بیان داشت: به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های آن‌ها است که امروز ملت و دولت در آرامش و امنیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از مجاهدت شهدا و جانبازان است، افزود: امروز وظیفه ما است که راه شهدا و جانبازان را ادامه بدهیم و اهداف و آرمان‌های آن‌ها را در جامعه جاری سازیم.

استاندار قزوین بابیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: امروز آحاد جامعه قدردان شما هستند و امنیت خود را مرهون صبر و استقامت شما خانواده‌ها می‌دانند.

وی گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مرهون ایثار شهدا و از برکت وجود شما خانواده‌های شهداست و وظیفه‌ی آحاد مردم، به‌ویژه مسئولین نظام است که قدردان ایثار و از خود گذشتگی شما باشند.

گفتنی است معاون سیاسی و امنیتی استاندار، جمعی از مدیران استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار استاندار را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار