نماینده ولی فقیه دراستان کردستان:

دفاع مقدس یک ذخیره الهی است

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: دفاع مقدس یک ذخیره عظیم الهی است که تا سالیان سال میتوان از این گنج الهی استفاده و بهره برد.
کد خبر: ۲۲۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ - 01February 2017
به گزارش دفاع پرس از سنندج، نماینده ولی فقیه در دیدار مدیرکل اداره حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: فرهنگ شهادت، ایثار، جهاد و فرهنگ بسیجی کلید واژه های است که یک ملت را نگه می دارد.
 
وی در ادامه گفت: چون انقلاب اسلامی ما به واقع کلمه یک انقلاب بود ،حفظ این انقلاب روحیه وعزم جهادی وحماسی را طلب میکند.

نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به این مطلب که نماد چفیه نماد روحیه انقلابی میباشد بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نماد چفیه را همیشه با خودهمراه دارد این بیانگر آن است که انقلاب وجهاد در همه عرصه ها در جریان است وبه پیش می رود.

وی درادامه به فرمایش بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مورد دفاع مقدس اشاره کرد وگفت : وقتی امام خمینی (ره) گفت دفاع مقدس یک نعمت بود برای برخی افراد این شبهه به وجود آمد با وجود این همه شهیدی که دادیم و ویرانی ها وخساراتی که از جنگ به ما تحمیل شد چگونه امام (ره) دفاع مقدس را نعمت میداند، که جواب این شبه هات در فرمایشات امام(ره) به وضوح بیان شده است که فرمودند: به واسط جنگ ما انقلاب را به جهانیان شناساندیم وبه واسطه همین دفاع مقدس انسان های تربیت شدند که توانستند انقلاب را حفظ واز آن پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: از ثمرات وبرکات دیگر دفاع مقدس همین بس که در حال حاضر ازایران به عنوان  هفتمین  کشور قدرتمند دنیا یاد می شود و منشاء وشروع این افتخار از دوران دفاع مقدس می باشد چراکه جنگ وتحریم ها باعث شد که نیروها به یک خود باوری وخود اتکای بزرگی برسند وانسان های مومن ومعتقدی تربیت شوند که در مقابل لشکریان کفر و نفاق ایستادگی کنند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان درادامه با اشاره به رشادت ها وحماسه های عظیمی که در جبه های غرب در زمان دفاع مقدس رخ داده است اظهار داشت: متاسفانه در استان کردستان در بحث ترویج ونشر ارزش های دفاع مقدس در سالیان گذشته کاستی های صورت گرفت بود که بحمدالله با تلاش مسئولین د لسوزوهمکاری وهماهنگی ادارات مرتبط روند این کاستی ها متوقف شد وما شاهد ورود کاروان راهیان وهمچنین آماده سازی وبستر سازی مناسب یادمان های دفاع مقدس جهت بازدید کاروان های راهیان نور از این یادمانها بوده ایم.

در پایان مدیرکل اداره حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان به تشریح برنامه های این اداره کل در راستای حفظ ونشر ارزشهای دفاع مقدس پرداخت وگفت:یکی از مهم ترین اقدامات حال حاضرمجموعه حفظ آثار کردستان بررسی وپیگیری امورات ساخت مرکز فرهنگی جدید و باغ موزه دفاع مقدس مناسب در خور شان ومنزلت مردم غیور استان کردستان می باشد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار