طلایی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان مطرح کرد؛

لزوم تجهیز نیروهای آتش‌نشان برای ارتقای ایمنی/ همه ما در وقوع حادثه پلاسکو مقصریم

عضو شورای شهر تهران گفت: همه ما در وقوع چنین حوادثی مقصر هستیم. از شهروند تا بالاترین مقام کشوری در وقوع چنین حوادث ناگواری هر کدام به سهم خود مقصریم.
کد خبر: ۲۲۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ - 01February 2017

لزوم تجهیز نیروهای آتش نشان برای ارتقای ایمنی/ همه ما در وقوع حادثه پلاسکو مقصریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مرتضی طلایی» عضو شورای شهر تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این حادثه اظهار داشت: همه ما در وقوع چنین حوادثی مقصر هستیم. از شهروند تا بالاترین مقام کشوری در وقوع چنین حوادث ناگواری هر کدام به سهم خود مقصریم.

وی افزود: برای اهل این مساله تنها از یک نهاد و یا یک دستگاه کاری برنمی‌آید. از این رو باید همه دست به دست هم داده و با کمک مردم از این گونه مسائل پیش‌گیری کنیم، زیرا هر کجا که بر روی مردم سرمایه گذاری کردیم و به آن‌ها بها دادیم، نتیجه گرفتیم.

طلایی تصریح کرد: مباحثی چون آموزش موضوع تقویت و تجهیز جهت ارتقای ایمنی، توجه به حوزه امنیت شغلی و روانی کسانی که در این عرصه خدمت می‌کنند، مدیریت یک پارچه شهری و اصلاح قوانینی که بتواند از حقوق چنین حوادثی پیشگیری کند، از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

انتهای پیام/ 221


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار